pondělí 21. července 2014

Summer makeup

Doufám, že máte krásný pondělní den !
Léto je v plném proudu, sluníčko svítí a proto i makeup musíme trochu přizpůsobit podmínkám. Natočila jsem pro vás menší tutoriál, co v létě používám já. Přidala jsem i umělé řasy, protože to pro mě bylo rychlejší, než si malovat řasy, ale určitě bych vám spíš doporučila voděodolnou řasenku. Tyrkysové stíny jsem přidala, aby to nebyla taková nuda, ale zjistila jsem, že je to pro někoho dost výrazné, takže to si samozřejmě můžete odmyslet :)


10 komentářů :

  1. Moc pěkné letní líčení :) ty oči se mi fakt líbí
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Mám strašně ráda tvoje videa :) Jsi hrozně milá!

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký tutoriál, modrá pěkně a přitom nenápadně oživí líčení :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Prosím zopakuješ mi ten BB krém? A odkud ho máš, kolik stál a podobně..? :) Děkuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. RIMMEL BB Cream 9-in-1 a kupovala jsem ho v Rosmmanu, ale určitě ho najdeš v jakékoliv drogerce :) Cenu už si nepamatuji, mám ho dlouho, ale co jsem tak na netu koukala tak se pohybuje od 100-160 korunek :)

      Vymazat
  5. mohla by som sa ta spýtat kde robis videa ,v akom programe plss ?:(

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné líčení :) takové jednoduché, ty já ráda :)

    www.stylesolution.cz

    OdpovědětVymazat