úterý 29. července 2014

Troubleshooter

Krásné úterní poledne !
Nedávno jsem dávala fotku s outfitem na instagram tady a měl velký úspěch, hlavně teda sukýnka. Upřímně, jsem jí měla asi rok ve skříni a neodvážila se jí obléct. Naštěstí jsem sebrala odvahu a oblékla jí a vzala jí i ven. Mít kšandy byl pro mě zezačátku nezvyk, ale líbí se mi, jak je to jiné :) Pokud budete chtít vědět, odkud sukýnku mám, asi vás zklamu. Koupila jsem jí od slečny na votočvohoz a je tam značka Atmosphere, která se dá koupit tuším jen v zahraničí nebo jí najdete občas v nějakém tom sekáči.
A co říkáte na sukýnku s kšandami vy? ♥





21 komentářů :

  1. Ta sukýnka je moc roztomilá :) Já mám kraťasy s kšandama a občas je vytáhnu, je to takové oživení a připomíná mi to dětství, když jsem nosila lacláče :D

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já sukně moc nenosím, ale líbí se mi.:) je taková hezky letní a tobě moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  3. Sukýnka je vážně moc hezká :) a sluší Ti !

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný outfit, sluší Ti to :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasná sukně!:) naprosto ti jí závidím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé to nemusíš závidět a moc děkuji ! :)

      Vymazat
  6. Ta je úžasná! Vypadáš v ní nádherně! Já jsem nikdy nějak moc nesháněla takovýhle sukýnky, ale možná se po nich někde kouknu, i když pochybuju, že na mě by to vypadalo tak dobře :) A jinak ta značka Atmosphere je určitě v Primarku, který je ale bohužel právě v zahraničí no :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě na začátku ani nevěděla že ty kšandy má, protože se dají odepnout ! :D

      Vymazat
  7. Ta sukýnka vypadá s těmi kšandami krásně a roztomile :-))
    http://lucysshortblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Tá sukňa je dokonalá!!! ♥ ^.^

    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Vau ty tvoje vlasy! krása! ;) ta sukýnka je úža! :)) sluší ti to moc, Týnko :)

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá prostě roztomile, co říct! :D Ale máš tady perfektní vlasy! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Je to moc hezký a máš krásný vlasy :)

    OdpovědětVymazat