čtvrtek 17. července 2014

Watermelon maxi skirt

Přeji krásný a slunečný čtvrtek !
Když mi pošťák přinesl balíček, hned jsem se na něj doma vrhla a rozbalila ho. Tak jako to dělám vždycky, protože jsem hned strašně zvědavá, jaký je jeho obsah. Jsou to vždycky takové malé Vánoce :D Tentokrát balíček obsahoval tuhle nádhernou maxi sukýnku, kterou jsem si objednala z eBay a najdete jí tady.
Naprosto jsem se do ní zamilovala a hned jsem jí musela provětrat a jít s ní ven. Je skvěle vzdušná a celkem poutá pozornost, ale na to jsem si už zvykla :)
Nosíte i Vy maxi sukýnky? ♥









18 komentářů :

  1. Maxi sukně nenosím, ale určitě si chci nějakou pořídit.
    Moc ti tato barva sluší ! :))
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Sukně je krásná, zatím žádnou nemám, ale maxi sukně se mi líbí :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Sukňa je nádherná, veľmi ti pristane ! :-) su kočka :))

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadáš jak princezna ;) taky se chystám sukýnku objednat :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, tak ta je pecková! Jak barva, tak střih! :))

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj koukáš na pretty little liars(prolhané krásky) a jestli ano tak uděláš prosím tag

    OdpovědětVymazat
  7. Príjemný outfit :) Páči sa mi najviac predposledná fotografia :) Pekné fotografie :)

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.

    OdpovědětVymazat
  8. Sukně ti moc sluší Týni ! :) Miluju tuhle barvu :)) Líbí se mi taky ty sukně co jsou vepředu krátké a vzadu dlouhé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, taky se mi ta barvička právě strašně zalíbila ! Jinak asymetrické sukýnky se mi taky moc líbí a určitě si plánuji nějakou pořídit :)

      Vymazat
  9. Sukně vypadá překrásně)
    annatruksa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Sukne ty naozaj velmi pristanu. A mohla by si spravit video v ktorom je tvoja adressa? Ak si uz take robila prepac

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Adresu takhle veřejně dávat nechci, takže pokud bys mi něco chtěl/a poslat, napiš mi prosím na facebook: https://www.facebook.com/Tinyscherryflavor

      Vymazat
    2. Dobre DAKUJEM.... napíšem ti na faceboook. Si velmi milá:):):) A chápem ťa že nechceš verejne dávať adressu... A ten tutorial čo si dávala premena v Elsu z FROZENU, tak ten cop si robím každé ráno :):)

      Vymazat
  11. ahoj, mohu se zeptat odkud máš ten top? :-) a opravdu Ti to moc sluší ! :-) ... uživej leta :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je z H&M a moc děkuji ! Taky přeji krásné léto ♥

      Vymazat