středa 20. srpna 2014

All in white

Přeji krásný středeční den !
Doufám, že se máte krásně. Dnes pro váš mám outfitový článek a mrzí mě, že mi to trvalo tak dlouho, než jsem ho přidala. Teď už asi nebude úplně aktuální, protože venku se nám celkem ochladilo a v tomhle už bych si asi jen tak nevyšla. I tak jsem vám outfit chtěla ukázat, protože ho pro vás tady mám připravený. Ještě bych chtěla poděkovat příteli za fotky, snaží se :)
Snad se bude líbit celobílý outfit, složený z basic trika z Gatu, pásku z comfort-shopping.cz, sukýnky z Romwe.com a kabelky z C&A.






25 komentářů :

  1. Ta sukně je boží! Moc Ti to sluší! :) franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to v bílé sluší! :3 :)
    http://blogilateskaty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. krásná sukně! <3 moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné :-) moc ti to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný outfit, moc Ti to sluší Týny! Ta sukýnka je božská!! :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Dokonalé. Krásna si :)
    Srdečne ťa pozývam ku mne na GIVEAWAY ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný outfit a budu si muset pořídit nějaké obyčejné bílé tričko, zjistila jse, že žádné nemám :D

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Jů, i sladěné nehtíky! Krásnej outfit, to se ti moc povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  9. Taktéž se mi nejvíce líbí sukýnka :) je krásná

    OdpovědětVymazat
  10. moc ti to sluší! :)
    http://jeanne-s-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Outfit je opravdu parádní, moc ti to sluší :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/08/spotrebovano-july-2014.html

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný outfit, moc ti to sluší. :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Pekné, ale radšej by som balerínky vymenila za lodičky, vyzerala by si viac ako lady :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, ale asi by mě po chvíli hodně bolely nohy z toho běhání po městě :D

      Vymazat
  14. Ahoj Týnko sluší ti to :) Chtěla jsem se zeptat jestli je to tričko z Gate kvalitní, je elastické a nevytahává se? Už dlouho sháním nějaké takové basic tričko ale bohužel všechny se po chvíli vytahají nebo jsou napůl průhledné :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No překvapivě mi přijde celkem dost kvalitní :) Je bavlněné z příjemného materiálu a nevytahuje se vůbec. Já ho teď tahám skoro pořád a vážně je stále jako nové :)

      Vymazat
  15. Velmi ti to sluší Týnko, mimochodem ta stránka comfort-shopping.cz je skvělá a velmi přehledná už jsem si tam objednávala šátek a teď uvažuji, že bych si tam koupila nějaký ten pásek, protože ten tvůj je opravdu úžasný! stejně tak i sukýnka a kabelka a samozřejmě celý outfit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda že se ti líbí :) A moc děkuji za komplimenty !

      Vymazat
  16. nic moc jako, nevim o co se snažíš. outfity většinou nic moc třeba jako tento. čistě bílý triko k sukni která je podle tebe bílá ale spíš vypadá jak kdyby jí sežvýkala kráva a vyplivla a tys jí dala na sebe to mi nepřijde moc pěkný. navíc nevim proč přidáváš outfit kterej je naprosto ničim zajímavej. takhle chodí oblíkaná každá druhá v tvym věku... trochu kreativity prosím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se ale o nic nesnažím. Pokud se ti to nelíbí, je to pouze tvůj problém a stačí dát křížek který nalezneš v pravém horním rohu. Tohle je můj blog, moje stránka, moje místo, kam si budu dávat cokoliv mě napadne a vůbec mě nezatěžuje to, že se to někomu nelíbí, protože mě tohle baví a nenechám si do toho nikým kecat :)

      Vymazat
  17. ty jsi tak krásná :)

    Zvu tě na mou giveaway: http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/08/tights-giveaway.html :)

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherná! :)

    http://tickerlocky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Krásny outfit. Taký istý opasok mám aj ja :)

    PLS FOLLOW ME:
    http://luxurylip.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  20. sukýnka je krásná :) i celý outfit
    jinak tě zvu ke mě na giveaway
    http://tinsysworld.blogspot.cz/2014/08/1-rok-giveaway_27.html

    OdpovědětVymazat