pátek 8. srpna 2014

Beauty haul

Doufám, že si užíváte páteční den !
Tentokrát se mi nahromadilo opravdu hodně kosmetiky, což u mě není úplně zvykem. Proto o tom dnes mám samostatný článek a na konci i video. Všechny věci jsem si samozřejmě nekoupila v jeden den, ale je to shrnutí za celý měsíc. 
Jinak doufám, že vám vyhovuje jiné rozlišení fotek. Stále si nejsem jistá, jestli jsou lepší menší nebo větší fotky. Budu ráda, když mi do komentářů dáte vědět :)









8 komentářů :

  1. Perfektné úlovky. Ja som osobne zástankyňou väčších fotiek :) Tiež by som ťa srdečne chcela pozvať ku mne na GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné věci :)
    Určitě jsou lepší velké fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. větší fotky jsou určitě lepší :) a ten modrej náhrdelník je krásnej :))

    OdpovědětVymazat
  4. Anička Ti přivezla pěknej balíček :) Ten mozaikový pudr by se mi taky líbil, musím se po něj kouknout. Laky od Miss sporty jsem si koupila, když byly v akci 1+1 zdarma a za tu kvalitu 1 za 16 Kč jim odpustím, že to vydrží na nehtech tak 2-3 dny. Ten náhrdelník je fakt nádhernej. Do DM se na ty laky musím podívat. Ten třešňový od Batiste jsem si na vyzkoušení koupila taky :) A mám taky ty malý, protože ty velký tam ani neměli
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Odstíny laků jsou perfektní!! :)
    Já bych volila větší fotky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj zvu tě k nám na blog kde právě teď probíhá GIVEAWAY
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat