pondělí 11. srpna 2014

Challenge: 2 lži a 1 pravda

Přeji krásné pondělní dopoledne !
Dneska tu máme pro změnu video a to se speciálním hostem, mojí sestřičkou. Hodně mi chodily dotazy, jestli bych nenatočila tuhle challenge a protože vaše přání je mým rozkazem, máme jí tady. Alespoň se o mě i o sestřičce můžete dozvědět nové informace :)
Užívejte si krásný den ♥


5 komentářů :

  1. Ten hovor byl skvělej :D Fajn video, pobavili jste mě. Jo srandičky by byly super
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. A já myslela, že ségra je starší, ale klobouk dolů, zná tě dobře nebo tě furt někde špehuje :D

    OdpovědětVymazat
  3. super video
    a taky bych si přála praint call(nebo jak se to píše)video

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé :D O call jsem slyšela teda dnes prvně.:)
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  5. Beautiful girl,I love your style totally
    Hello!My name is Janephoenix Mifo Lam,you can call me Mifo.Shall we follow each other and share beauties to each, Hope to be your friend soon Pls post more!
    I am a now blogger,No matter what you're going through, it's always better if you have people to share it with.I hope I can leave a good memory in your life,keep a happy mood

    hope you can check my blog and share our life:
    http://mingmingshuohaode.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat