pondělí 4. srpna 2014

Day by the lake

Doufám, že máte krásný pondělní den!
Dnes pro vás mám jen takový jednoduchý a pohodový outfit, který jsem měla když jsme byli na výletě u jezera v Německu. Kdo mě sleduje na youtube, určitě už viděl vlog a tady na blogu se určitě objeví později.
Teď k tomu co mám na sobě. Protože jsme nějakou chvilku trávili v autě, zvolila jsem hlavně věci pohodlné a hlavně vzdušné, kvůli horku. Klobouk mám už několik let a tak si nepamatuji odkud přesně ho mám. Tašku do které jsem dala všechny věci potřebné na opalování, je z F&F. Vzdušný cami top je z H&M a šortky z NewYorkeru. A nakonec moje nejoblíbenější žabky od Melissa, které mi stále po několika letech co je vlastním krásně voní ! ♥






7 komentářů :

  1. Wau, Tobě ten klobouk tak sluší :-) Celý pohodový Outfit se mi moc líbí

    OdpovědětVymazat
  2. krásne letné fotky :)

    http://lifebyteenboy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Výborný outfit, pohodlnost nade vše :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný, pohodový letní outfit, klobouk ti moc sluší :) A vlog na youtube už jsem také viděla, moc sis to užila, to je dobře :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ach..pripomína mi to dovolenku :)) Krásne :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi tu nádherná ♥! Jinak máš krásný nový layout:)

    OdpovědětVymazat