úterý 12. srpna 2014

Flowers and cream

Zdravím a přeji hezký úterní den!
Opět jsem na sebe vzala můj květinkatý top z yesfor.com. Nejvíc se mi líbí k něčemu světlounkému a proto jsem si vzala tyhle krémové kraťásky z H&M. Prozradím vám, že mi už dávno jedna paní/slečna psala kvůli nim mail, že je odkoupí a nabídla mi za ně celkem velkou sumu. Já je ale strašně ráda nosím a prostě jsem neměla to srdce je vyměnit za peníze, protože vím že bych už podobné nesehnala.



Nesmí samozřejmě chybět nějaké ty selfíčka :)
A nakonec bonusovka z jedné venkovní restaurace. Palačinka s džemem a zmrzlinou byla vynikající ! ♥

8 komentářů :

  1. Kristýnko moc ti to sluší :) Ten top je nádherný, strašně se mi líbí, jak je řešený vzadu!

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi kočka Týny! Ty kraťásky jsou skvělý, dělají pěkný nohy a zadek :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. jsi krásná !! :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. kraťásky jsou moc pěkné, taky bych je neměla to srdce dát pryč :D hlavně, když ti tak sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten top je vážně krásný! Moc ti to sluší :)
    A ta poslední fotka? Sakra! Teď mám chuť na palačinku :D
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezký outfit! :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. No hned bych si dala palačinku sakra :-D
    Kraťásky jsou supr :-)

    OdpovědětVymazat
  8. :O Strašně krásne věcičky máš! :3 Si strašně krásna a moc moc krásnej článek! :333

    OdpovědětVymazat