středa 6. srpna 2014

I have been shopping at Douglas

Přeji pohodový středeční den !
Outfit, který vám dnes ukážu je z minulého týdne, kdy jsem si jeden deštivý den zpříjemnila v nákupním centru menšími nákupy. To mám na létě ráda, ikdyž prší, stále si můžu vzít sukýnku, aniž by mi byla zima a alespoň se trochu provětrá vzduch ! Sukni mám z Romwe a protože jsem hubeňour a padala by mi, musela jsem si do pasu vzít ještě pásek, který jsem objednávala na eBay. Protože je sukýnka černá, oživila jsem to trochu topem v mé oblíbené levandulové barvě, který je opět z eBay.
Pokud vás zajímá co se ukrývá s Douglas taštičce, můžete se zítra těšit na video, kde se to dozvíte :)





15 komentářů :

  1. ta sukně je božííí :O Moc ti to sluší :) franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší Ti to, jsi kočka :) A nové záhlaví je hezké
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásny outfit. Sekne ti to :))
    Práve u mňa prebieha GIVEAWAY. Budem rada ak sa prídeš pozrieť :))

    OdpovědětVymazat
  4. Ten zlatý detail toho pásku je krásný! :) sluší ti to kočko ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten top je TOP! :) Krásnej!

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Sluší Ti to a těším se na video :)

    OdpovědětVymazat
  7. krásny outfit :) ten opasok je krásny :)

    http://lifebyteenboy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Tinka:-) ti by si sa mohla obliecť aj do ksafandra aj tak by ti to pristalo. Si uzasna pristane ti vsetko:-):-):-):-)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc se mi líbí barva topu, strašně ti to sluší:)
    BIODERMA GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  10. nádherný outfit :3
    úžasný príspevok :3
    http://worldbynicole.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Ta sukně je parádní, hrozně mě štve, že mi taková sukýnka taky nesluší :(

    OdpovědětVymazat
  12. Krásavica! veľmi ti to pristane :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Už se těším na to video :)

    OdpovědětVymazat
  14. Můžu se zeptat, který z těch čtyř pásků na ebayi sis objednávala? :) Děkuji

    OdpovědětVymazat