neděle 10. srpna 2014

Lace shorts

Doufám, že máte krásný víkend !
Venku je krásně a tak jsem zvolila jen jednoduchý pohodlný outfit. Stejně ho většinou moc dlouho nemám na sobě, protože se hned u bazénu převlékám do plavek :D Na sobě mám džíny, které jsem trochu vylepšila a přišila pár krajek. Bílé tílko z H&M, sandálky a kabelku už jste na mě mohli vidět několikrát. Jsou to momentálně moje nejoblíbenější kousky !





8 komentářů :

  1. Super outfit :) Krajky miluju v jakékoliv podobě.

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. šortky se ti povedly, vypadají úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí nápad s krajkou :)

    OdpovědětVymazat
  4. krajkou člověk nikdy nic nezkazí :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsou TOP! :-* Máš krásný nožky.:-)
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  6. krásny outfit :) veľmi sa mi páči ako si šortky oživila krajkami, je to roztomilé :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty kraťásky jsou nádherný! A moc se mi líbí i boty
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Super DIY šortky, taky jsem si kdysi jedny s krakou dělala, ale už se do nich neobleču no :D

    OdpovědětVymazat