středa 13. srpna 2014

Nákupy na eBay a Aliexpress

Přeji všem krásný středeční den !
Úplně jsem sem zapomněla dát video s nákupy z eBay a Aliexpressu, takže dnes to chci napravit. Některé věci jste už mohli vidět na mě v outfitech. Tak snad se vám bude video líbit. Jinak je to pěkná shoda náhod že mám ve videu stejný květovaný top, jako v minulém článku :D
Moc děkuji za všechny vaše úžasné komentáře, vždycky mi zlepšíte den ♥


6 komentářů :

  1. Legíny jsou krásný, ta krajka je fakt pěkná. Hodinky se mi líbí moc :) A kraťásky s krajkou jsou taky pěkný. Máš vždycky skvělý nákupy Tyny :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi celý tvůj nákup :) Já jsem objednávala hodně přes e-bay, ale jakmile jsem narazila na Aliexpress, tak poslední dobou objednávám spíš z něj :)

    OdpovědětVymazat
  3. Z ebay objednávám, ale poprvé jsem si těď objednala oblečení, tak jsem zvědavá až dorazí no :D

    OdpovědětVymazat
  4. Super nákup, taky se mi líbí ty zakoupené legíny:) Já teda osobně musím říct, že raději nakupuju přes Aliexpress, přijde mi, že tam je větší výběr, jsem se zbožím více spokojená a navíc ještě něco málo se mi vrátí z nákupu díky téhle stránce http://www.plnapenezenka.cz/obchody/aliexpress . Teď právě dávám dohromady dárky na Vánoce, tak asi budu objednávat velký balík:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsem koukala na tu stránku plnapenezenka a teda slyším o tom poprvé :) Celkem mě to zaujalo, ale vůbec nechápu proč by ti ty penízky měly vracet? Není v tom nějaký podvod nebo tak něco? :D

      Vymazat
    2. Žádný podvod v tom není, já už peníze dostala:) A ten způsob jaktože ti můžou vrátit peníze, co jsem se dočetla je ten, že oni dostanou z tvého nákupu nějakou provizi od Ali a tu rozdělí sobě a nějakou část vrátí tobě:)

      Vymazat