čtvrtek 14. srpna 2014

Pink sneakers

Přeji krásný čtvrtek !
Už celkem dlouho vlastním tenhle pár růžových tenisek. V obchodě se mi hrozně líbily, ale až později jsem zjistila, že to tak úplně není můj styl a nemám je k čemu nosit. Až dneska jsem jim konečně dala šanci. Vzala jsem si neutrální barvičky a abych to oživila, tak jsem si vzala právě ty neonově růžové tenisky. Nevím, jestli je to úplně nejlepší kombinace, co na to říkáte vy? :)








19 komentářů :

  1. moc krasny outfot a ty tenisky jsou super :) a přiště na fotkach pořádný usměv sluší ti víc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a souhlasím, nevím proč mám takové zvláštní výrazy :D

      Vymazat
  2. Pěkný outfit, jen škoda toho pozadí na fotkách :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kromě té fotky u těch aut se mi to nezdá zas tak hrozné, městský outfit focený v jedné městské ulici :) Ale chápu že se každému líbí něco jiného :)

      Vymazat
  3. Můžu se zeptat, odkud je máš? :) Nějaké takové jednoduché kecky pořád sháním a ne a ne na nějaké narazit :) Jinak se mi líbí moc!

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tuším že jsem je kupovala v Deichmannovi, ale už je to nějaká doba :)

      Vymazat
  4. Jo, pěkný :) líbí se mi to ...
    http://gabrielssa-as.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. náhodou pěkný outfit :) líbí se mi kombinace elegantního a sportovního stylu, navíc je to i teď trendy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi to právě líbí, tak jsem se to snažila napodobit :)

      Vymazat
  6. Růžový tenisky jsou krásný a myslím, že jsi tím takhle oživila outfit - super! :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. krásné tenisky, mám ráda růžovou barvu :3
    hezký blog :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mě se to moc líbí :-) moc ti to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Mohu se zeptat, odkud máš ten svetr? :)

    OdpovědětVymazat