pátek 15. srpna 2014

Unboxing: Befabulous.cz

Překrásný pátek všem ! ♥
Dnešním článek asi potěším ty, co mají rádi spíše kosmetiku než hadříky. Já taky vždycky byla spíše na to oblečení, ale díky blogu a youtube se mi teď neskýtají skvělé možnost. Mimochodem za to vděčím hlavně Vám, mým skvělým odběratelům a čtenářům :) Dostala jsem totiž možnost vybrat si produkty ze stránky befabulous.cz, na které najdete hlavně zahraniční kosmetiku, která se u nás v kamenných obchodech dá jen těžko sehnat. Proto doufám, že se vám tento eshop bude líbit. Mají tam i nějaké ty doplňky jsou náramky a náhrdelníky, ale my se dnes zaměříme hlavně na ty kosmetické zkrášovadla.
A abych nezapomněla, pokud se vám bude eshop líbit a budete si něco chtít objednat, mám pro vás speciální slevu 10% na nákup. Stačí zadat jen heslo TresnickovaBlog a hned to budete mít levnější. Platí pouze do 25.8.2014.

Jako první začneme dokonalou paletkou od Sleeku. Já mám verzi oh so special, která má celkem neutrální barvičky a obsahuje jak třpytivé tak i matné stíny. Můžete si jí objednat TADY.

Tady můžete vidět nádhernou pigmentaci stínů z horní řady paletky.
Tady můžete vidět stíny z dolní řady. Světlé matné stíny tolik pigmentované nejsou, ale možná je to taky tím, že jeden stín je úplně stejný jako barva mojí pokožky :D

Další Sleek rtěnka do sbírky. Já je prostě miluju ! Tuhle krásku mám v odstínu Loved Up 793 a je v lesklém provedení. Můžete jí najít TADY.
Pigmentace je dokonalá, jak to je ale obyčejně u všech rtěnek od Sleeku. Protože je lesklá, nezalézá do vrásek ani nevysušuje narozdíl od těch matných. Co myslíte, sluší mi? :)
Jako dáreček jsem dostala tenhle super voňavý balzám Mango Lip Balm. Nejdřív jsem se k němu ani nemohla dostat, ale nakonec se mi to podařilo a ta vůně mě hned po otevření omámila. Najdete ho TADY.
Další tu mám asi trochu kontroverzní věc. Kdo se v tom trochu vyzná, moc dobře ví, že se EOS se v tomhle fialkovém provedení nevyrábí. To už ale na eshopu spravili a všechny fake EOSy vyřadili z prodeje. Teď už tam můžete najít pouze originály, dovezené přímo z USA. TADY si můžete vybrat ze spousty příchutí.
A jako poslední tu máme Vazelínu v mé oblíbené Aloe Vera příchuti. Pokud máte rádi pití s kousky Aloe, tak do tohohle se zamilujete. Nádherně to voní a nejradši bych to snědla. A samozřejmě krásně hydratuje ! Najdete ho TADY.
A pokud jsem vás ještě doteď neunudila, můžete se podívat na video, ve kterém všechny věci rozbaluji přímo z balíčku a mojí první reakci na ně :)

11 komentářů :

  1. tuhle paletku od Sleeku mám a nemůžu si ji vynachválit, vždycky když mi dojde, tak kupuji znovu,
    protože se s ní dá vytvořit nádherné líčení :) jo a ta výrazná rtěnka ti hrozně sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Po té paletce pokukuji už dlouho :D
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Paletka i rtěnka se mi moc líbí :))

    OdpovědětVymazat
  4. Tiny, máš ve videu nádherný vlasy! Ta rtěnka Ti sluší moc :) Paletka Sleek má krásný odstíny, mě by moc potěšil Mango Lip Balm :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda, že neprodávají original EOS :(, už delší dobu si jej chci koupit. Nicméně všechny věci vypadají moc pěkně, hlavně ta paletka od Sleeku. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Škoda, že neponúkajú originál EOS... Inak krásne úlovky

    OdpovědětVymazat
  7. Brala bych úplně všechno :D A ta rtěnka je naprosto úžasná!!

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Ta rtěnka ti moooc sluší :-) a máš krásné vlásky :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásny článok, a ten rúž... prekrásna farba, tebe naozaj pristane! :)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Ta Vaseline stojí v Anglii libru :) jinak ta rtěnka je boží <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně ta rtěnka je super, líbí se mi obal od toho manga lip balmu

      Vymazat