úterý 23. září 2014

All black

Přeji krásný úterek !
Jak už jste si v názvu přečetli, dnes to bude pouze o černé barvě. Sladila jsem totiž celý outfit jen do této jedné barvičky. Nikdy jsem takhle jednobarevné outfity nenosila, ale tahle černá verze se mi celkem líbí. 
A co na to říkáte vy? Nosíte to takhle také? :)
Co mám na sobě?
cardigan - NewYorker
peplum top - Orsay
legíny - vietnamci
lodičky - CCC








16 komentářů :

  1. krásny outfit :) páči sa mi celočierna kombináca, no ja by som to oživila trošku nejakým náhrdelníkom :)

    MORE THAN FASHION

    OdpovědětVymazat
  2. máš krásnu postavu a vlasy!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzeráš prekrásne! Ja mám takéto jednofarebné rada, ale skôr v takých farbách - čierna, biela, možno čierno-sivá, ale niečo výrazné to už nie :)
    Pozývam Ťa na GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadáš skvěle, sluší Ti to :). Já bych hned brala ty legíny
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. vyzerá to spolu dobre, čiernu milujem!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Hodně černé, to já bych asi nedala... Ale sluší ti to! :)

    www.katerina-f.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. moc pěkný outfit, poslední dobou mě takové celočerné kombinace hrozně baví
    a myslím, že na podzim / zimu se to i hodí! :) moc ti to sluší, krásná jako vždy :)

    OdpovědětVymazat
  8. Náhodou je to moc pěkné, zlaté detaily to oživily! :) Navíc máš krásné obočí a výrazné rysy v obličeji. :)

    www.infinitetreasure.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezký outfit :) V jednoduchosti je krása, podobné legíny jsem si teď taky koupila a zrovna dneska jsem k nim měla černé tílko :) Ale oživila jsem to mint svetříkem :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  10. No, upřímně mi přijde nevhodné nosit legíny ke krátkému svršku... a tento je dost krátký, ten v minulém článku taky. Pokud legíny, tak jedině k něčemu dlouhému.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco dlouhého aby zanikly zipy? To je jen přežitek a podle mě, pokud jsou legíny z kvalitního materiálu a neprůsvitné tak v tom nevidím problém :) Ale samozřejmě každého názor :)

      Vymazat
  11. Sluší ti to, krásné vlasy. Mohu se zeptat, kolik měříš? Říkala jsi, že jsi docela prcek, ale na fotkách mi přijdeš vysoká. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Jinak to bohužel jen vypadá, měřím kolem 162cm :)

      Vymazat
  12. krasne vlasy mas, slusi:)

    PS: Budu rada kdyz se pripojis do me nove giveaway na mem blogu:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2014/10/giveaway-design-your-own-cases-and.html#comment-form

    OdpovědětVymazat