úterý 2. září 2014

My new Converse in action

Doufám, že máte krásný úterní den !
Dnes to tedy bude outfit. Bohužel to, že přední kamera iPhonu není tak kvalitní jako ta zadní jsem zjistila až teď, když vidím fotky na velkém monitoru. Snad i tak, vám to nebude vadit. Alespoň jsem se nějak pokusila sama se samospouští, když zrovna po ruce nebyl fotograf. A jsem s fotkami (kromě kvality) konečně spokojená, protože jsou přesně podle mě :D
Co mám na sobě?
chlupatá vestička - Aliexpress
bílé triko - Gate
kabelka - IAm
hodinky - Aliexpress
legíny - Glum
boty - Converse (SportsDirect)







16 komentářů :

  1. Conversky jsou božský! :) Ovšem nejvíc se mi líbí ta chlupatá vestička, asi ji musím mít :) Moc ti to sluší.

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi nejvíc líbí chlupatá vesta, je krásná a tobě moc sekne!:))

    OdpovědětVymazat
  3. ta vestička je nádherná! :) moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. krásné fotky, já ty své Conversky nedávno zabahnila a dneska jsem ty holky prala:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ani jsem netušila, že se na Ali dá sehnat tak překrásná vestička :) Moc Ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta vestička je úplně boží stejně tak i kabelka a ty zlaté hodinky, nemám slov! :) Opravdu nádherný outfit!

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi kráska Tyny :) Ty conversky a kabelky se mi líbí moc
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Veľmi pekný outfit! Vestička je skvelá a tá posledná fotka sa Ti veľmi vydarila. Si na nej strašne zlatá :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. conversky nosím téměř denně! :) a máš krásnou vestičku

    OdpovědětVymazat
  10. Bílé conversky, těmi se nic nezkazí! Strašně ti to sluší Kristýnko :**

    OdpovědětVymazat
  11. Mašle na kabelce je úžasná, hned bych jí brala! :)

    www.infinitetreasure.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem strašně ráda, že jsem tě našla. Taková roztomilá a krásná osůbka :) Ještě k tomu která nakupuje na mém milovaném Ebay :D.. Jsem sama doma, než přítel dojede z práce a hned jdu sledovat tvoje videa <3 A ta vestička.. Minulý rok jsem měla dvě a prodala jsem je, takže asi koupím znovu :D Sluší ti to!

    www.katerina-f.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Krásný outfit.. :-)
    Mohla bych tě poprosit, zda-li by jsi sem mohla dát odkaz, kde jsi koupila tu nádhernou chlupatou vestičku? Na Aliexpress jsem jí hledala, ale nenašla :-(
    Děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem jí kupovala minulý rok a už bohužel nemůžu dohledat přesný odkaz :( Zkus si tam zadat fur vest a určitě ti jí to hned najde :)

      Vymazat
  14. krásne. ja som si minule skúšala sestričkinu chlpatú vestu ale tá mi je žiaľ malá a keď som v nej ukázala mamine tak si spomenula že má niekde odloženú takú látku a že mi môže vestičku ušiť. sa teším že sa inšpirujem tvojím outfitom

    OdpovědětVymazat
  15. http://www.aliexpress.com/item/2014-new-S-XXXL-Women-Faux-Fur-Vest-Luxury-Women-Fur-Waistcoat-Short-Single-Button-Fur/2035543560.html

    myslím, že ide o túto vestičku :D ja teda dúfam, že je to ona, lebo si ju objednávam :D

    OdpovědětVymazat