středa 24. září 2014

Neon & peplum

Doufám, že máte krásný středeční den !
Protože jsem celý minulý týden nebyla na blogu aktivní, snažím se dohánět resty. Proto dnes přidávám outfit, focený minulý týden. Nevím jaké je počasí u vás, ale já bych si na sebe tohle teď vzala jedině s nějakou teplou bundičkou ! I tak doufám, že vám tenhle outfit bude inspirací.
Děkuji za vaše úžasné komentáře ! ♥
Co mám na sobě?
mašličková gumička - eBay
peplum top - NewYorker
kabelka - ???
neonové kalhoty - Dresslink
balerínky - F&F







10 komentářů :

  1. Ta mašlička je roztomilá :) Jinak moc hezký outfit, kalhoty jsou super. Já si bohužel tuhle délku nemůžu dovolit, už tak mám dost krátké nohy a tyhle kalhoty mi je ještě zkracují :(

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  2. Ta kabelka je skvělá !!!
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. krásná kabelka <3 culík ti hrozně sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. top je úžasný a nohavice sa mi tiež páčia:)

    OdpovědětVymazat
  5. Takový jarní outfit spíš :)) Ale peplum je nádherné!!!

    www.katerina-f.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Krásny outfit! vyzerá to super a peplum topy mám veľmi rada :)
    Pozývam Ťa na GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný outfit, moc ti to sekne a ta kabelka je skvělá :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/09/rasenkova-giveaway-insta-post-3.html

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti to sluší! Já bych si asi žluté kalhoty nekoupila, ale tobě opravdu moc sluší!
    Po takové podobné mašličce pokukuji už opravdu dlouho. =D :)

    OdpovědětVymazat