pondělí 29. září 2014

Restaurant Skála

Přeji pěkný pondělní den ♥
Víkend mi opět utekl hodně rychle. Potřebovala bych ještě jeden nějaký den mezi sobotou a nedělí :D Dnešní článek proto budeme věnovat příjemné věci a to jedné úžasné restauraci. Jmenuje se Skála a myslím že pojmenování mluví za vše. Restaurace totiž ve skále doopravdy je. Vyfotila jsem vám sice více outfitových fotek, ale jenom jedna vyšla dobře. Světelné podmínky ve skále totiž nebyly nejlepší a tak jsem se rozhodla fotky nezveřejnit. Snad vám alespoň trochu udělám chutě fotkami výborného jídla, které jsem si ve Skále dala :)
Byli jste někdy v této restauraci, nebo znáte nějakou podobnou, která je nezvykle umístěná? :)






7 komentářů :

  1. Mmm, jídlo vypadá fantasticky a to, co máš na sobě Ti strašně moc sluší! :) Jsi kočka Týny
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, vypadá to tam neuvěřitelně. Ta atmosféra musí být zajímavá. Jinak outfit se mi moc líbí, sluší ti a vlasy tam máš úplně perfektní :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/09/rasenkova-giveaway-insta-post-3.html

    OdpovědětVymazat
  3. Sakra děláš mi chutě jak něco!:D

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam, udělala si mi chutě :) Slyším o této restauraci poprvé :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  5. wow, na té fotce jsi úplně vysoká jako modelka! krásný! :)))

    OdpovědětVymazat