pondělí 1. září 2014

Srpnové nákupy

Přeji krásné upršené pondělí !
Většina z nás si dnes opět užila ranní vstávání do školy a všichni jsme si to moc užili že? Všude ale o škole bude témat dost, takže my se jdeme dnes zaměřit na něco příjemnějšího a to nákupy ! Já je miluju a proto se mi taky pár věcí za měsíc srpen nahromadilo. Tentokrát tady mám pouze jeden kousek z oblečení, což i mě samotnou překvapilo. Za to jsem si splnila moje dvě přání. 1. koupit si conversky a 2. mít něco od Victoria's Secret ♥
Pokud se chcete dozvědět, co jsem si koupila, pokračujte ve čtení dále :)

/svetřík z votocvohoz.cz/
/skvělá podprsenka pod tílka nebo šaty bez ramínek z NewYorkeru/
/šampon a kondicioner od Schwarzkopf na mastné kořínky a suché konečky/
/nákup nezbytností v Rossmanovi, vše na 100% doporučuji/
/levandulové dárečky z Chorvatska a Tunisu/
/moje vysněné lásky ze SportsDirect/
/nákup v Yves Rocher, sprcháč sice moc nevoní, ale řasenky jsou skvělé/
/ách, zamilovala jsem se !!♥/




/nakonec vám udělám chutě těmihle dobrůtkami/
/stativ na mobil z Aliexpress, skvělá pomůcka/

17 komentářů :

  1. Musím říct, že do článku jsi dala Kristýnko mnohem víc fotek než je u Tebe zvykem a já už jsem byla smutná, že nebude video :D Ale nakonec jo a super zase! Hrozně moc se mi líbí ten kryt, ten prostě nemá chybu a celkově jsi zase tak strašně miloučká♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dala jsem jich trochu více, ale ono taky bylo spoustu věcí, které jsem vám chtěla ukázat a vyfotit, tak proto :) Snad to tolik nevadilo. A neboj, bez videa by to nebylo ono :D Jinak moc děkuji Eli, to ti jsi ♥

      Vymazat
  2. Bylo by super, kdyby si po čase udělala recenzi na ten šampon, to by mě fakt zajímalo, jestli to funguje. Mám totiž stejnej problém. Jinak za sebe určitě můžu doporučit Osvěžující odličovací mléko od Garnieru (je zelený, "s detoxikačním výtažkem z hroznů"). ;)

    www.infinitetreasure.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě recenzi chystám, protože hodně slečen mi na něj psalo hodně rozdílné názory, takže jsem na něj sama zvědavá a uvidíme :) Jinak Anetko moc děkuji za tip na odličovač !

      Vymazat
  3. Později by jsi mohla o tom kondicionéru a šampónu říct víc. Třeba na to udělat samostatné video.. :)
    A víc jsi mi udělala chuť s těmi sušenkami než s tou zmrzlinou.. =D
    Jinak se mi moc líbí ten kryt na mobil a tobě to ve videu moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano, jak jsem psala výše, určitě recenze bude :) Jinak teda sušenky i zmrzlina je výborná :D A moc děkuji za komplimenty Kačí ! ♥

      Vymazat
  4. Ten obal VS je prostě božský!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a souhlasím, asi ho už nesundám z mobilu :D

      Vymazat
  5. Šampon už jsem měla, byl skvělý a jako bonus má hrozně sladký obal :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda že ti vyhovuje, mě hodně slečen psalo, že jim právě moc nevyhovuje :) Tak jsem na to zvědavá !

      Vymazat
  6. Ten kryt je vážně nádherný!! Krásné věci sis pořídila:)
    Ráda bych tě jinak pozvala na svůj nový blog, který bude hlavně o cvičení a zdravé stravě:))
    http://fitnessholicc.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :) A blog hned sleduju a určitě se těším na další příspěvky! Neměla si ale i blog o módě? :)

      Vymazat
  7. parfém od Victoria´s Secret je boží a čokolády Riters Sport taky miluju! :) <3

    OdpovědětVymazat
  8. Jsi moc milá. :-) Jinak jen tak pro zajímavost... Yves Rocher není přírodní skoro vůbec, jen se tak prezentuje. Stačí se podívat na složení asi jakéhokoli výrobku. http://www.cosdna.com/eng/product.php?q=yves+rocher Mimochodem v roce 2011 byl této značce odebrán certifikát zaručující netestování kosmetiky na zvířatech, protože odmítla přestat vyvážet své produkty do Číny, kde je vyžadované všechnu kosmetiku na zvířatech přetestovávat. http://www.netestovanonazviratech.cz/faq/proc-neni-ve-vasem-v-seznamu-loccitane-mary-kay-a-yves-rocher-driv-tam-tyto-znacky-byly.htm Kvůli tomuto jsem začala tuto kosmetiku úplně ignorovat.

    OdpovědětVymazat
  9. závidím produkty od vs :) človek by si pomyslel že si normálne aj ich modelka

    OdpovědětVymazat
  10. úžasné nákupy myslím si že VS najviac potešíí !!

    OdpovědětVymazat