čtvrtek 2. října 2014

Autumn is here

Přeji krásný podzimní den !
Ano, konečně nám přišel podzim a my si zase můžeme užívat vrstvení. Přiznám se, že podzim není moje úplně nejoblíbenější roční období, jako asi všech fashion blogerek. Favoritem pro mě bude prostě vždycky léto. Ale i tak si tohle ještě celkem teplé podzimní počasí užívám, vrstvím a nakupuji svetříky !
A jak si začínající podzim užíváte vy? ♥
Mimochodem, byla jsem nominovaná v Blogerce roku jak v sekci fashion s mým blogem tak i v sekci videoblogerka s mým youtube kanálem a chtěla bych vám všem co mě nominovali strašně poděkovat ! Vlastně všem, co mě sledují, chodí sem na blog, nebo sledovat má videa protože si toho neskutečně vážím ! Samozřejmě mi udělá radost, když pro mě budete hlasovat, ale vím, že je tam spousty lepších slečen, které si to zaslouží více :)
Co mám na sobě?
chlupatá vestička - Aliexpress
bunda - Reserved
kabelka - VJstyle.com (ano, konečně jsem si vzpomněla odkud ji mám :D)
legíny - Vietnamci
holinky - The adress idea




16 komentářů :

  1. Já podzim miluju!:) Jinak máš krásný outfit a tobě to hrozně sluší!!

    OdpovědětVymazat
  2. Kristýnko já se s tebou shodnu, léto je favorit :))... Na podzimu mám ráda ty svetříky a vestičky a když krásně svítí a hřeje sluníčko, ale jakmile začne trochu přituhovat, přeji si zas léto :D... Jinak outfit je krásný, moc moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi nádherná <3 A boží outfit!

    www.katerina-f.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj, moc Ti to sluší :)
    Mohla by si prosím hodit odkaz na vestičku, vím že si to můžu dohledat, ale každá se liší a tahle je opravdu pěkná :)

    OdpovědětVymazat
  5. pěkný outfit :) moc se mi líbí tvoje vlasy!! :))

    www.stylesolution.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Krásna. Vestičku nutne potrebujem :))

    Srdečne ťa pozývam na *GIVEAWAY*

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherný outfit a ta kabelka je úplně dokonalá, tu obdivuju pořád :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/09/rasenkova-giveaway-insta-post-3.html

    OdpovědětVymazat
  8. V nohaviciach máš krátke nohy...Absolútne Ti to nepristane vyzeráš ako Rómka veľmi lacné....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky mi někdy přijde týna jako cikánka :/ má i takové rysy v obličeji.

      Vymazat
    2. Konečne niekto so mnou súhlasí:)

      Vymazat
  9. Ahoj veľmi Ti to pristane!:-) A veľmi pekná vesta... Ja som takú istú videla v Gate. Len na zapínanie mala mašličku.

    OdpovědětVymazat
  10. Super video :) si fakt super a tu je môj blog :)
    http://ivanaivus.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat