pátek 17. října 2014

Castle Frýdštejn

Krásný pátek všem mým úžasným čtenářkám i čtenářům !
Podzim už máme v plném proudu a proto tu máme jeden z mých podzimně lazených outfitů. Fotky jsou focené na hradě Frýdštejn, který jsme navštívili minulý víkend. Jinak schody na věž, kterou můžete vidět na druhé fotce mi teda daly pěkně zabrat ! :D
Co mám na sobě?
šátek - satkylevne.cz
kabelka - I am
sako/kabátek - Gate
kalhoty - C&A
boty - Converse








 Bonusová fotka z jeskyně, když jsem si právě všimla obrovských pavouků přímo nad mojí hlavou :D

10 komentářů :

  1. Určite to bol krásny výlet. Tá kabelka je božská ♥

    *GIVEAWAY*

    OdpovědětVymazat
  2. Jsí krásná! Hrozně moc ti to tady sluší!
    A hrozně moc se mi líbí ta kabelka! :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi strašně krásná, chtěla bych být krásná jako ty! Šátek a kabelka jsou božské! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná ♥ Děsně ti to sluší :) Určitě sis to užila :)

    OdpovědětVymazat
  5. moc ti to sluší :) ten šátek je nádherný <3

    OdpovědětVymazat
  6. tá šatka je naozaj krásna :)
    a veľmi pekné fotky, hlavne posledná je najlepšia :D

    http://catherinepblog.blogspot.sk/ ♡

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky, nominovala jsem tě na liebster award tag, snad nevadí... :)
    http://littlebrunetteb.blogspot.cz/2014/10/liebster-award-tag.html

    OdpovědětVymazat