úterý 28. října 2014

Layers to be warm

Přeji krásné sváteční úterý !
Venku sice nádherně svítí sluníčko, ale nenechte se oklamat. Zima tam začíná být čím dál větší a proto se už většina lidí začíná balit do více teplých vrstev. Protože už jsme tu dlouho neměli mé oblíbené koláže, pár jsem si jich dnes pro vás připravila. I já se totiž začínám poohlížet po teplých svetrech a všem, co má heboučkou kožešinu :) V zimě si už ale nemůžeme dovolit koukat jen na kvantitu, ale také na kvalitu, abychom potom ve stupních pod nulou neumrzli. Proto bych vám dnes chtěla doporučit stránku esprit.cz. U nás bohužel zrušili kamennou prodejnu, ale když jsem zjistila že mají i eshop, musela jsem se o tom s vámi podělit !
Jako první mě samozřejmě zajímaly svetříky a zjistila jsem, že bych si tam hned vybrala a to ne jenom jeden ! Můj favorit je asi ten s těmi výšivkami květinek ♥


 Líbil se mi i velký výběr bund a kabátů. Myslím, že v těhlech krasavcích bych jen tak nemrzla. Navíc jsem se tam zamilovala do těch park, hlavně do té v tmavě zelené barvě. Myslím, že to je skvělá varianta a oproti těm khaki, které teď vidím na každém rohu.
Celkem mě překvapilo, jak velký výběr válenek v různých variantách tam mají ! Já válenky úplně zbožňuji, protože jsou pohodlné a navíc krásně zahřejí. Tedy až do té chvíle, než vidím slečnu v "rozšjmadané verzi" :D

10 komentářů :

  1. Panebože^^ když vidím ty svetry mám chuť si je hned všechny oblíknout, protože vypadají naprosto božsky. Bohužel já jsem taková, že vždycky něco chci např. už přes rok a půl chci nějaký krásný béžový svetr, ale ještě jsem si žádný nekoupila, protože prostě mé představě v hlavě žádný nevyhovuje v tom jsem prostě děsná:D ale ty s espritu vypadají skvěle takže možná si konečně vyberu :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna v poslední době jsem vidělat dost koláží s oblečením Esprit, ale musím říct, že ty Tvé se mi líbí nejvíce :) Mají tam super kousky
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Taeda ani jsem nevěděla jaky mají vyber valenek....moc hezká inspirace ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty svetry jsou super! Mými favority se stávají ty dva vlevo a ten šedý dole :-)
    Bunda asi ta, která se líbí i tobě a pak ta nahoře vpravo.. :-)
    A k válenkám.. noo, nikdy se mi moc nelíbily a to se prozatím nemění. Možná kdybych zjistila, jaké jsou pohodlné a měkoučké, změnila bych názor..

    OdpovědětVymazat
  5. ty svetry jsou všechny super, béžová je skvěla :) hned bych si je všechny pořídila.

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, ty svetry jsou parádní a válenky mají taky super!!! Moc děkuji za super tip na eshop, který ještě neznám :)

    Spotřebováno - Září 2014

    OdpovědětVymazat
  7. Tie svetre fakt zbožňujem :3

    http://novybloggg.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoky ty už nemáš přítele?

    OdpovědětVymazat
  9. Úžasný článok! Tá vínová bunda je krásna :)

    OdpovědětVymazat
  10. Zbožnujem svetríky a tie vyzerajú úžasne :3 určite mrknem na stránku :)

    OdpovědětVymazat