úterý 21. října 2014

Lipbalms from befabulous.cz

Přeji krásný úterní den !
Taky vás tak fascinuje jak poslední dobou listí krásně poletuje ve vzduchu a když jdete po chodníku, sledujete jaké různé barvičky mají spadané listy? Asi jsem právě podlehla tomu kouzlu podzimu ! Ale jedna nevýhoda by tu asi taky byla. Začínám mít jak suchou pleť, tak i suché a popraskané rty. Naštěstí mám teď opravdu velkou zásobu různých balzámů a máslíček na rty z úžasné stránky befabulous.cz. Pokud se chcete tyhle voňavoučké krasavce vidět zblízka, čtěte dále :)


Ano, teď už se sice Babylips dostaly i k nám, ale pokud by právě u vás měli vyprodaný ten odstín, který jste tolik chtěli, stačí kliknout TADY a už jen vybírat :) Já konkrétně z tohohle odstínu Peach Kiss úplně odvařená nejsem, protože má skoro stejnou barvu jako mé rty, ale aspoň hezky hydratuje. Jinak třeba barvička Pink Punch je naprosto dokonalá ! ♥

Další krásný kalíšek s voňavým překvápkem, který se dá sehnat pouze v Primarku a nebo právě TADY. Na výběr je ze spousty dalších nádherně vonících a hlavně dokonale vyšperkovaných kalíšků !

Tomuhle lip butteru od Labella se nedalo odolat. Balzámy od Labella zná asi každý, ale tenhle kalíšek je teda o level výš. Nádherná vůně a o hydrataci ani nemluvě. Stačí kliknout TADY, protože u nás není běžně v krámech k sehnání.

A nakonec král všech balzámů EOS, které můžete sehnat TADY. Nádherná vůně (slaďoučká chuť, mňam !), originální obal a skvělá hydratace. Upřímně, možná je předražený, možná je přeceňovaný, ale já bych si ho klidně koupila znovu a znovu. Taky proto už vlastním 3. a plánuji si koupit ještě další !
A ještě video pro ty, kteří chtějí vidět mé nadšení z produktů, při rozbalování balíčku :)

6 komentářů :

  1. Babylips jsem našla v DM boxu cherry me a je skvělej :). A eos balzámek jsem zase vyhrála v GA a je to taky oblíbenec :) Díky za tipy, já balzámy na rty miluju, tak se jdu hned na stránky podívat
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. super kousky :) po eos už dlouho koukám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vůbec tento eshop ještě neznám, ale určitě mrknu. Jinak Baby Lips Peach Kiss jsem si oblíbila hlavně díky tomu, že je v podstatě nepigmentovaný, používám ho v práci, kdy si vždycky přetřu rty bez zrcadla po paměti asi 5x za hodinu, jsem tím totiž posedlá :D... Proto mi vyhovuje, že nemusím mít strach, jestli jsem náhodou rty nepřetáhla. Pink Punch jsem měla také, ale ten mi jednak zalézal do záhybů na rtech a jednak byla vážně potřeba hlídat nanášení :)

    Realash Giveaway ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsem projela tvůj blog nějak do června a musím říct že jsem se tvých článku a videí važně zamilovala! Jsi skvělá blogerka a youtuberka. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Baby lips jsem si pořídila hned ve dvou odstínech. Tento a ještě cherry me..a jsem z nich nadšená. Hrozně příjemně voní a hydratujou. V zahraničí se ještě plánuju podívat po odstínech, které u nás bohužel ještě nejsou..
    °°Instantní krása°°

    OdpovědětVymazat