čtvrtek 9. října 2014

Nineteen

Přeji krásný čtvrteční den!
Už ve středu jsem přestala být osmnáctiletá a opět se to přehouplo o jeden rok nahoru. Tentokrát 19 a je zvláštní, že tohle číslo, mi přijde už celkem vysoké a i lidé v okolí mi hned za pogratulováním dodali, že už jsem vážně stará a že to hrozně utíká. A bude hůř :D Ale i tak myslím, že právě roky 18 a 19 jsou hodně zlomové a proto si i tu poslední náctku v životě hodlám užít !
A vy si užívejte taky, ať je vám 13 nebo 50, život máme jenom jeden ♥




18 komentářů :

  1. Krásne fotografie, mňamózne torty a prajem všetko najepšie ! Áno, život si treba užiť ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Opožděně vše nej k narozeninám. A souhlasím s ostatními, hrozně rychle to utíká, ale co už? Nic s tím nenaděláme :)

    New in: September 2014

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný dort si měla a na 19 ani nevypadáš! Dodatečně všechno nejlepší k narozeninám:)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný dort a dodatečně přeju všechno nejlepší, ať se daří v osobním a i blogovém životě :) ♥

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou krásné dorty! Tak všechno NEJKRÁSNĚJŠÍ k narozeninám, ať se Ti splní všechna přání a ve všem se Ti daří a jsi hlavně šťastná :*!
    Já už náct nebudu nikdy :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  6. Přeju všechno nejlepší k narozeninám :) Nádherné fotky!

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to přeju všechno nejlepší k narozeninám, fakt si těch 19 užij!!! A na fotce ti to moc sluší, i dort je nádherný!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Teda, takové nádherné dorty! Ať se ti Týnko daří, užij si ten poslední -náct rok, já už si fakt připadám stará ve 20 :D Ale naštěstí jsem většinou všude nejmladší, tak je to fajn :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jé tak to všechno nej nej nej, mě devatenáctka čeká za pár týdnů :-) <3

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné tortičky. Všetko naj, naj, naj ti prajem a nech sa ti vo všetkom darí minimálne aspoň tak dobre ako doteraz ;) ♥

    Srdečne ťa pozývam na *GIVEAWAY*

    OdpovědětVymazat
  11. Opožděně všechno nejlepší! Vážně na 19 let nevypadáš, já jsem měla 14 narozeniny před pár dny a všichni lidé mi říkají, že na to také vůbec navypadám, ale nemůžu za to, že jsem takový prcek :) Určitě si užívej život jinak by neměl smysl.

    OdpovědětVymazat
  12. všechno nejlepší! devatenáctku si užij a přeju ti hlavně štěstí u maturity! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Oneskorene všetko najlepšie, Týnuš !!! veľa lásky, šťastia a splnených snov, kráska ! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Gratuluju a poslední rok do dvacítky ve svých 30ti můžu jen závidět:) Ale ne, dělám si legraci, všechno je s věkem čím dál lepší, protože toho člověk víc ví a míň toho řeší.) Dort je krásnej!

    OdpovědětVymazat
  15. Jj, život letí splašený.... Ani se nenadáš a bude ti 25, 30..... atd :-D Mě ty roky utekly, ani nemůžu uvěřit jak rychle.... ani jsem se nenadála a letos oslavila už 33. narozeniny :-D Ale jsem toho názoru, že věk je jen číslo a že člověk je stár na kolik se cítí :-D I když je pravda, že ráda vzpomínám na doby kdy mi bylo sladkých 17 :-) A jak mi bylo 20..... :-D
    Jinak, moc krásný dort :-) :-)

    OdpovědětVymazat