pátek 3. října 2014

Zittau haul

Přeji pohodový páteční den!
Konečně tu máme poslední pracovní den. Víkend máme za dveřmi a proto jsem si pro vás dnes připravila takový menší tip, na to kam vyrazit, pokud ještě nemáte na víkend plán. Na nákupy a nejlépe do Německa ! Já totiž byla minulý víkend, konkrétně v Žitavě a nakoupila jsem si tam úžasné věci. A nejen že tam mají skvělé věci, které u nás jen tak neseženete, je to i krásné městečko ! Vše jsem vám samozřejmě nafotila a na konci vás čeká jako bonus i video, komu by fotky nestačili.
Mějte nádherný víkend a užívejte si krásného počasí ♥












9 komentářů :

  1. Máš nádherný holinky a pořidila sis krásný věci!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný nákup :) Ty legíny se zipama se mě tak moc líbí!
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Super video, a musím pochválit i vestičku a holínky, jsou parádní :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/09/rasenkova-giveaway-insta-post-3.html

    OdpovědětVymazat
  4. Také Baby Lips som ani nevidela. Super :) teším sa za video :))
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
  5. Ty holinky jsou super, kde si je prosím pořídila? :) A měla by si na začátku článku psát nějaký varování, že přijdou fotky se sladkostmi, teď mám chuť na čokoládu. :D

    www.infinitetreasure.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, ráda bych tě pozvala na můj blog, ke kterému jsem se nově vrátila. Jinak tě už delší čas sleduji, můžeš oplatit pokud budeš chtít ;) Děkuji :)
    http://lucieruzickova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat