středa 19. listopadu 2014

Pieces of life

Přeji krásnou středu všem ♥
Konečně se zase objevila chvilka času se ozvat. Poslední dobou už moc nefotím. Není co a nebo není kdo by mě vyfotil a hlavně, je strašně brzo tma ! Takže většinu outfitů co bych vám ráda vyfotila zmizí v podzimní tmě. To se snad ale zlepší, protože už brzy bude něco lepšího jak na focení, tak na točení videí a já už se nemůžu dočkat :)
Vybrala jsem proto takový random fotek, které zůstaly nezveřejněné a které tak nějak shrnují, co jsem za poslední chvilku dělala.
/pokud jsem vám chyběla, nesmí chybět selfíčko :D/

/Lakomec aneb povinná četba k maturitě/
/má sbírka tak populárních Babylipsů/
/moje první orchidej z Ikei/
/s přítelem na filmu Sex Tape skvělá komedie/

16 komentářů :

  1. Lakomce jsem si u maturity vytáhla a skvělý :). Mamce jsme kupovala v Ikei orchidee 2 a daří se jim nejvíc ze všech orchideí co má. Moc pěkné fotky :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, ta orchidei je nádherná taky jsem měla ale odešla :/ Musím koupit umělou z ikei :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, máš ráda výzvy? Pokud ano, tak se neváhej zapojit do jedné na blogerky.cz http://www.blogerky.cz/exkluzivne/snowbitch-cz-vyzva. Výzva končí 24.11.!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky :)chtela jsem se zeptat,nechtěla by jsi natočit sbírku tvých bund(+kabátu,sak...) nebo třeba kolekci bot,zbytek těch,co jsi neukázala v první části? Bylo by to super :)

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní článek ...až jsem z toho dostala chuť na popcorn :D, jinak Lakomec je docela solidní kniha, ale doporučuju kouknout na film je vtipně zpracovaný a určitě se lépe zapamatuje ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Jeeee! Super článek! :) Miluju tvoje outfity, máš super styl! Bych si tě najala i jako svojí vlastní stylistku :D ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne fotky. Na sex tape som tiež bola a nemalo to chyby. :D

    OdpovědětVymazat
  8. ahojky Týno chci říc maš užasná videa a kosmetika fotky prostě užasní pokud budeš mít zajem podívej se na muj blog teprve začínam a moc se omlouvam za fotky mam moc starej foťak http://berenike92.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. lakomec? až na to, že tohle je revizor ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Máš pravdu, ta tma co je už od odpoledně mě taky štve, fotit se vážně moc nedá... vlastně vůbec :(
    Jinak vidím, že Sex Tape se ti líbilo, já jej ještě neviděla, ale jelikož mám Cameron Díaz moc ráda, tak si jej nesmím nechat ujít :)

    Victoria´s Secret - Vánoční Giveaway

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Tínuš :) Mám naozaj rada tvoj youtube kanál. Si taká milá, zlatá a pokojná. Dúfam že ti natáčanie videí ešte dlho dlho vydrží a čo najskôr sa dočkám ďalšieho :)
    Môj blog: http://cristiecutie.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. Takovej kyblík popcornu bych brala :3 jinak jaký babylips bys doporučila, nebo spíš jaký máš nejraději ? :) Možná už si to říkala ve videu, ale nemůžu si to vybavit a ještě by mě zajímalo jestli bys doporučila spíše babylips nebo eos ? :)
    http://sprouseandme.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Úžasná fotka a taky šála máš strašně krásné šály.

    OdpovědětVymazat