pondělí 3. listopadu 2014

Snow white furry vest

Krásné pondělní odpoledne !
Protože jsem si konečně nechala zkrátit mojí bílou chlupatou vestičku, hned jsem jí musela vytáhnout. Přiznám se vám, že outfit je trochu starší, protože poslední dobou vůbec nic nestíhám a tak jsem se ho dokopala přidat až dnes. Jinak bych v tomhle počasí asi zmrzla, protože nevím jak vám, ale mě přijde že už se pořádně ochladilo ! Taky asi poprvé vidíte v akci mojí krásku - Obag ♥ Dostala jsem ji k narozeninám a už nenosím jinou kabelku.
Co mám na sobě?
triko - Gate
náhrdelník - NewYorker
vesta - Aliexpress
kabelka - Obag
kalhoty - TallyWeijl
boty - Converse




Bonusová fotka ve skoku :D


13 komentářů :

  1. Presne tohle misto je v Praze k foceni outfitu perfektni!

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle schody scházím hodně často:D Je to tam parádní jen přítel na to aby mě fotil moc není. Moc ti to sluší Kristýnko, jako vždycky♥

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný outfit, škoda že teď už je taková zima, že se něco takového už nedá nosit... :/ :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásna :) Vestička by sa mi teraz hodila :)

    *GIVEAWAY*

    OdpovědětVymazat
  5. Vestička ti moc sluší a ta kabelka je vážně pěkná :)

    OdpovědětVymazat
  6. máš úžasnou postavu a ta vestička je úchvatná :) <3

    OdpovědětVymazat
  7. Sluší Ti to, ve vestičce musí být krásný teploučko :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  8. Ta vesta je nádherná ! :)) Musím se po nějaké delší na Ali a ebay taky mrknout :) Moc krásný outfit Týnko ! :))
    Coffee with milk and two sugars

    OdpovědětVymazat
  9. Tu kabelku miluju, snad se jí taky dočkám:) A tobě to strašně sluší, opět nádherný outfit!

    OdpovědětVymazat
  10. Naadherni outfit :) Krasne fotky :)

    OdpovědětVymazat
  11. můžu se zeptat proč nosíš tyhle levné náhražky? proč nemáš třeba kozačky z pravé kůže nebo vestu z pravé lišky? tvé kousky oblečené vypadají vždy poněkud lacině, proč si nekupuješ luxusnější věci?

    OdpovědětVymazat