čtvrtek 6. listopadu 2014

Two trippers

Doufám, že máte krásný čtvrteční den!
Mám tu pár zapomenutých fotek z výletu na Ještěd. S přítelem tam chodíme celkem rádi, protože pro nás liberečáky to je hezky blízko. Tentokrát jsme byli líní a zvolili jsme cestu nahoru lanovkou a dolů pěšky. Věřte mi ale, že i ta cesta dolů, je celkem náročná, hlavně když jdete přímo pod lanami. Navíc jsme chytli jeden z posledních pěkných a teplých dnů, takže můžete vidět, že jsme si vyšli pěkně jen v mikinkách a bylo nám fajn.
A co vy? Byli jste už na Ještědu? :)








10 komentářů :

  1. Pěkné fotky, s přítelem Vám to moc sluší :) Já jsem na Ještědu ještě nebyla
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Moc vám to spolu sluší, Ještěd je moc krásné místo :)

    New in: October 2014

    OdpovědětVymazat
  3. jéj :) pristane vám to spolu :) určite ste si to užili :)


    http://novybloggg.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. na Ještědu jsem párkrát byla, je to tam krásné :) hlavně když je výhled

    OdpovědětVymazat
  5. Tam je opravdu nádherně :) Jinak sleduji tvá videa :) a jsem ráda za inspiraci, i když tak dobrá jako ty nejsem :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, ráda bych tě seznámila se svým PROJEKTEM, který jsem se rozhodla rozjet na svém blogu - BE FIT WITH ME, bude se jednat o cvičení a hubnutí, ale především vzájemnou podporu při cestě za svojí vysněnou postavou. Nechci aby jsi to pochopila tak, že jsi tlustá a potřebuješ to, ale zkrátka přece jen jsme holky a tak nejsme skoro nikdy se svou postavou spokojené. Takže pokud tě projekt zaujal, tak budu moc ráda, když se zapojíš! :)

    http://tothovab.blogspot.cz/2014/11/be-fit-with-me-projekt.html

    OdpovědětVymazat
  7. Sluší vám to :) Já jsem byla na Ještědu jednou, a líbilo se mi tam moc :) Musí být super to mít takhle blízko :)

    http://fashion-lists.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. nikdy jsem tam nebyla, ale jste nádhernej pár a musí to být krásný místo na výlet... v létě to musí být super romantický ! :)
    http://sprouseandme.blog.cz/

    OdpovědětVymazat