pondělí 1. prosince 2014

Costa coffee lover ♥

Přeji Vám krásný první prosincový den !
Dnešní článek bude celý věnovaný mé nejoblíbenější kavárně - Costa Coffe. Je to totiž jediná kavárna, která se vyrovná světovému Starbucksu a navíc má teď úžasné vánoční limitky ! Určitě si na ně zajděte, protože jsou vynikajicí a navíc máte čas pouze do Vánoc :) O roztomilých kelímkách ani nemluvím, na ty nemá ani Starbucks ! Pokud máte rádi sladší nápoje, určitě si objednejte ostružinovou horkou čokoládu. No a pokud už jste nějakou vánoční limitku ochutnali, dejte mi vědět, kterou doporučujete vy mně ! Já se totiž stále neodhodlala ochutnat tu pomerančovou horkou čokoládu :D




15 komentářů :

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že nejbližší Costa Coffe je až v Ostravě :( ty kelímky jsou fakt cute! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty kelímky jsou fakt krásné !! :) Je i v Brně?
    KlarissAddell

    OdpovědětVymazat
  4. Pekný svetrík máš. Aj fotografie sa mi páčia :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kelímky mají krásné to máš pravdu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jee, tam chci jít! Doufám, že jsou i v Brně :) Miluju takové kavárničky!

    http://fashion-lists.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jsi teda Cosťák :) Já jsem Costu ještě nikdy neochutnala, ale ta ostužinová čokoládka vypadá vážně mňamyyy!*-*

    http://smiling-emily.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Kávu nepiju, ale na ty horké čokolády jsi mě nalákala :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná kabelka, kde se prosím dá pořídit??

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá to úplně nádherně, hned bych si dala taky :)

    Victoria´s Secret Giveaway

    OdpovědětVymazat
  11. Nejde to tam nemilovat :3

    http://british-girl.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Taky mám Costu ráda, ale ty ceny, achjo! Takže do Costy jen občas v Liberci, ale když jsem doma, tak pěkně do Lagarta, to je výborná kavárna se super cenami, ale bohužel jen na pár místech v Ústeckém kraji :( Hrozně mi v Liberci chybí. A když jsem doma, tak na kafčo s holkama bohužel není moc čas :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mňam to vypadá úžasně a ty kelímky jsou top <3
    http://sprouseandme.blog.cz/

    OdpovědětVymazat