neděle 7. prosince 2014

Devils everywhere

Přeji krásnou adventní neděli !
Tak jak jste si užili svátek Mikuláše? My jsme jako každý rok navštívili rodnou vesničku maminky-Višňovou, kde se každoročně koná asi ta nejlepší akce na Mikuláše. Přijde mi, že ve velkých městech už to prostě není ono. Akce se konala u velké stodoly, kam z jedné strany přijeli čerti a z druhé Mikuláš s andělem. Celá akce byla moc krásně zorganizovaná a proto jsem se rozhodla vám ukázat pár fotek. 
Snad se budou líbit :)

                                                                                          Sestřička už chudák vystresovaná z čertů :D








10 komentářů :

  1. Já bych se jich asi bála. :DD A to mi táhne na 20 :D
    Jinak tě zvu ke mě na GIVEAWAY :)
    Smiling-Emily

    OdpovědětVymazat
  2. Vidím, že máte taky pěkně strašidelné čerty :) Já jsem letos u nás tuhle akci i s ohňostrojem nestihla, viděla jsem jen srandovní čerty v jednom obchodním centru
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Ta šále je opravdu super! Moc se mi líbí! =D :)
    Jinak.. Některých čertů bych se asi i bála.. =D

    http://blogilateskaty.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sestřička má krásnou bundičku:) odkud je? :)
    Jinak Vaše akce u stodoly vypadá opravdu skvěle! :)
    Taky si myslím, že už to ve velkých městech ale i v menších pomalu není ono :/ vždycky to byla sranda teď to stojí za nic :/
    U nás měli jenom černé obličeje, kožich, rohy, ,ocas a koště .. nic extra. Všechny jsem teda poznala a.. Prostě nuda! :/
    Ale zase jsem dostala nějaké sladkosti které pomalu ujídám a bojim se dne kdy tam nic nebude! :D
    Hlavně ty čokolády, co tam mam:D
    Jinak hodně hezký článek i fotečky:)
    Ale příšte by si mohla přidat jak to probíhalo, hodně by mě to zajímalo :)
    To byla akce jako, že ti čerti vyběhli a strašili deti a Mikuláš na to dával sladkosti? :)
    Btw.: hodně ti to sluší:) a ta šála je fakt pěkná:)

    OdpovědětVymazat
  5. Letos jsem neviděla ani jednoho Mikuláše s čertama a to bydlím na vesnici. Přijde mi, že tahle tradice nějak upadá :(
    PS: Z čertů jde strach :D
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
  6. To je hezký škoda že u nás nic takovýho není :( Já teda už po druhé jela s přítelem do Rakouska na čerty a to je docela masakr :D
    http://sprouseandme.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné fotky toto se mi moc líbí. Já sice bydlím na vesnici, ale ani jeden čert a mikuláš, tak alespoň někde se to ještě drží :))

    OdpovědětVymazat
  8. MOC HEZKÉ FOTKY A JA JSEM TAM TAKY BYLA AAAAA. FOTILY JSME SE SPOLU JA KVULI TOBĚ BĚŽELA PRO FOTAK

    OdpovědětVymazat
  9. To musela být super akce :) Souhlasím s tebou, že na dědinách se tyhle tradice opravdu drží víc a mají i své kouzlo :)
    Coffee with milk and two sugars

    OdpovědětVymazat
  10. Šála je krásná. Určitě to byl super zážitek :)
    Na našem blogu probíhá vánoční giveaway, budeme rádi když se připojíte.
    http://svetkossmetiky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat