čtvrtek 4. prosince 2014

Finally !

Doufám, že máte překrásný den !
Protože já ano. Konečně se mi totiž splnilo mé velké přání. Zrcadlovka ! Konečně ji mám a fotím vše okolo sebe. Měla jsem jí sice dostat až k Vánocům, ale čekejte a koukejte jen na tu krabici že? To by nešlo a aspoň vás už teď čeká spoustu vánočních článků se spousty fotkami ! A ty, co mě sledují na youtube samozřejmě i videa. Jsem prostě nadšená ♥




18 komentářů :

  1. Je nádherná, úplně rozumím tvému nadšení a nedivím se, že jsi nevydržela až do vánoc :)

    LINZICLIP Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. jé, tak to se těším na fotky i videa! :) letos jsem také dostala zrcadlovku předem k vánocům, už v říjnu,
    to čekání na 24.12. bych nezvládla, haha :D zrcadlovka je prostě nejlepší ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Příště si foťák otoč na druhou stranu ;)... nebo si přečti návod držení zrcky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně že si napsal/a pod ANONYMEM :D ;-)

      Vymazat
    2. Takovýhle rýpálci se nikdy neodváží napsat pod svým jménem, to je klasika :D Jasně, vím že to držím "špatně", ale není to snad o tom jak je to pohodlné mě? :) Na kvalitu fotky to stejně vliv nemá :D

      Vymazat
    3. Jo přesně.. :) Takové mám nejraději :D Myslí si že sežraly celý svět.
      Jde hlavě o to jak je to každému pohodlné, nikde nejsou daná pravidla že se takhle držet nemá nebo nesmí :D

      Vymazat
    4. Jde spíš o to co budeš fotit :D pak uvidíš rozdíl kvality, ale na to tvoje focení ti to asi stačí

      Vymazat
  4. Jinak na videa se už moc těším a jsem zvědavá na tu změnu (kvality) videa :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je super, že máš novou zrcadlovku, takový dárek by se mi líbil taky :)
    PS: Ta první fotka je super :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  6. no myslím si, že na kvalitu to má vliv :) ale jestli Ti to nevadí

    OdpovědětVymazat
  7. Super, moc ti to přeju! :) To už bude jiná kvalitka, těším se!

    www.infinitetreasure.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Viem, presne ako sa cítiš ! :) zrkadlovka je úžasná investícia ! teším sa na nové fotky a máš krásne vlásky <33

    OdpovědětVymazat
  9. Jé tak to ti moc přeju! :) Zatím mám jen kompakt, ale snad se taky jednou dočkám zrcadlovky :)
    Coffee with milk and two sugars

    OdpovědětVymazat
  10. Super, moc Ti to přeju. :) Já jsem také chtěla zrcadlovku na Vánoce, ale bohužel to neprošlo. Prý až k 18. narozeninám, tak si ještě musím počkat :)
    Na našem blogu probíhá vánoční giveaway, budeme rádi když se připojíte.
    http://svetkossmetiky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Je to super každý chce mít kvalitnější videa a fotky, ale zase musím říct, že mi to přijde zbytečné, protože žádná z blogerek profesionálně nefotí ani nenatáčí. K čemu mít zrcadlovku za XXX a k tomu si dokupovat ještě XXX objektivů? Nemyslím tím tebe, ale celkově tento blogerský svět :D malé holčiny chtějí zradlovku a stejně fotí pak na automat :D. Já bych si asi raději za ty peníze koupila PC nebo mobil. Ale jinak ti to přeju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to už je na každém, jestli si pořídí zrcadlovku za XX tisíc a pak stejně fotí jen na automat. Já jsem třeba se svým PC i mobilem spokojená a protože jsem měla obyčejný kompakt, přišla mi zrcadlovka jako dobrá volba a rozhodně nefotím jen na automat :) Přijde mi to celé co jsi napsala trošku přitažené za vlasy.. Jsou lepší a horší blogerky a některé profesionálně fotí a jde to taky na jejich práci poznat.

      Vymazat