pátek 19. prosince 2014

Gourmet experience

Hezký konec týdne všem ! ♥
Pro mě byl trochu hektický, protože i přestože se blíží svátky, ve škole na to moc nebrali ohledy. Takže teď už mám konečně čas se vám věnovat ! Opět jsem našla pár starších fotek, které jsem vám chtěla ukázat. Je to ze dne, kdy jsme zažili skvělý gurmánský zážitek v krásném moderním hotelu Sychrov. Šéfkuchař nám připravil speciální menu a musím říct že bylo vynikajicí, ale sama bych si ho asi nikdy neobjednala. Takže předem upozorňuji, kdo má hlad, tak šup najíst, protože vám asi udělám malinko chutě ! :D
Co mám na sobě?
kabátek - Dresslink
legíny - leginy.cz
boty - Jannis Shoes

hráškové pyré s lososem (já měla teda bez lososa :D)
jehněčí s bramborovou kaší ve slanině
jahodové knedlíčky




13 komentářů :

  1. Kabátek je úžasnej :)) Moc ti sluší, i jídlo vypadá výborně, ikdyž souhlasím s tebou, že normálně bych si asi podobné jídlo neobjednala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé tobě to zase sluší! Máš hrozně krásný vlasy! To je neskutečný! :) A moc se mi líbí ty boty! :)
    Asi bych ochutnala pouze ty jahodové knedlíčky a to pyré/možná/=D. Velký příznivec masa nejsem.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten kabátek je nádhernej a ty boty ♥
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Krásny outfit. Tie topánky sú ozaj úžasné. Kabátik ti veľmi pristane a vyzeráš super. Neviem, čo viac dodať. Jedine to, že s tým jedlom si ma asi dostala. Diéta sa nevypláca :DD. Inak, ešte stále prebieha na mojom blogu bohatá Vianočná Giveaway :) bežte sa zapojiť.
    Stronger2gether Giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, pekny outfit . Mas super kabat hned by som ti ho ukradla ,a tie topanky su wow a ta farba je super . jedlo vyzera dobre ale ako hovoris tiez by som si ho.neobiednala

    OdpovědětVymazat
  6. Ach, tak to vypadá luxusně. Mám chutě.... :-P :-D Miluju maso a to jehněčí bych si dala hned a s chutí.... A to latte v závěru, dlouho jsem neměla.
    Ty jako vždy vypadáš nádherně :-) Modelka, a co na tom, že jsi jak říkáš "trpaslík"... To já jsem taky :-D A co je malé, to je milé, jsme něžné sedmikrásky :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten kabátik. A tú reštauráciu teda potichučky závidím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty boty i kabát jsou naprosto úchvatné! Moc ti to sluší. A k fotkám jídla se raději nevyjadřuju - už mám zase hlad :D
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  9. Outfit super :)) a večeři závidím :), můžu se jen zeptat kolik měříš? Já bych totiž takovéhle podpatkyse svou výškou asi měla nosit denně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Měřím okolo 162cm, takže pro mě jsou tyhle podpatky ideální :D

      Vymazat
  10. Ten kabátek je úžasný :) Můžu se zeptat kolik stál a jakou jsi si vzala velikost?
    www.svetkossmetiky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si vzala tu nejmenší takže Sko a stojí 13 dolarů, stačí rozkliknout odkaz :)

      Vymazat