středa 31. prosince 2014

Happy new year 2015

Krásný nový rok 2015 !
Chtěla bych vám neskutečně poděkovat, že už 3. rokem tu se mnou jste. Ať už mě sledujete jakkoliv dlouho, vážím si každého z vás. Díky blogu jsem si uchovala všechny krásné vzpomínky na jednom místě a hodlám v tom co nejdéle pokračovat. Proto i vám všem děkuji za podporu a ohlasy k článkům. Bez vás by to totiž nešlo ♥

13 komentářů :

  1. Vše nejlepší do Nového roku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Týničko, přeju ti ať máš rok 2015 plný magických okamžiků, pohody, minimálně dvojnásobek odběratelů a co nejméně haterů.... :-) Jsem moc ráda, že jsem během tohoto roku (spíše ke konci) na tebe natrefila. <3 <3 :-* :-*

    OdpovědětVymazat
  3. Týno, i tobě přeji do nového roku všechno nej, ať se daří ve všem na co si vzpomeneš :)

    Yankee Candle a jiné vůně domova :)

    OdpovědětVymazat
  4. krásný nový rok :-) ale čím to je že máš pokaždé tak přihmouřené oči jako zhulená? :D :(

    OdpovědětVymazat
  5. Sluší Ti to na fotce :) vše nejlepší do nového roku i Tobě Týny
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  6. Krásna si :) Ja som ťa začala sedovať práve teraz, máš moc pekn blog a videá :)
    Všetko najlepšie do Nového roku :) ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi krásná :) máš pěkný blog a kvalitní fotky :)
    fashionastyles.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Týno chtěla bych se tě zeptat (profil na YT a asku nemám)...na YT si psala "Ale já raději investuji do kvalitní kožené peněženky, která mi dlouho vydrží :)"...přijde mi zvláštní, že nosíš laciné kabelky a boty z koženky a umělé kožešiny a přitom tady najednou propaguješ kvalitu, trošku tomu nerozumím...? :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, tobě přeji také vše nej do nového roku :) Hlavně úspěch, zdraví, lásku, štěstí a stálý úsměv na tváři :) Jsi můj velký vzor, sleduji tě teprve asi 2 měsíce ale úplně jsem si tě zamilovala! Všude!! Prvně jsem tě našla přes instagram a jelikož tam nemáš odkaz na tvůj youtube účet ani na stránku, nevěděla jsem, že něco takového máš a když ti tam psali holky o tom že máš boží videa, nechápala jsem :D :D Doma jsem si tě ale musela vyhledat přes youtube a ihned se mi našlo plno videí a skoukla jsem skoro všechny :) Jsi strašně návyková..nevím, jak to děláš :) Máš úžasný temperament, charisma, úsměv, hlas..jsi velice příjemná, milá, roztomilá a sympatická :* Teď tě sleduji každý den a nikdy mě nepřestaneš bavit, tak snad tu budeš s námi ještě dlouho :) Tvoje "fanynka" Vanessa :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vanessko ani nevíš jak mě takový krásný komentář potěšil ! Jsi zlatíčko ♥

      Vymazat