čtvrtek 25. prosince 2014

Happy time

Přeji krásný sváteční čtvrtek !
Doufám, že jste si včerejší den náležitě užili a že stejně tak jako já, jste byli nadmíru šťastní hlavně z přítomnosti celé rodiny. Já jsem si to rozhodně užila moc ! Jelikož jsem na youtube dělala video s inspirací na vánoční outfity, hodně lidí se mě ptalo, co se tedy beru ke stromečku já. Proto pro vás dnes mám několik fotek, které jsme stihli vyfotit ještě předtím, než se mi zbláznil foťák. Mám zřejmě rozbitý blesk či co, ale to se brzy napraví :)
P.S. Chápu, že někomu se asi botičky nebudou zdát úplně padnoucí k elegantnímu outfitu, ale já s válenkami pod stromečkem nebyla a přišlo mi zbytečné si brát nějaké lodičky jen na přejezd.
Co mám na sobě?
kabátek - TADY
mašle ve vlasech - eBay
náhrdelník - TADY
šaty - Cropp Town
kabelka - Obag
boty - TADY







A nakonec bonusová fotka, která mi přišla dost děsivá ! :D
Plus ještě poslední bonus. Fotka celých šatů, všimla jsem si že nejsou na žádné fotce dobře vidět :) Jinak jak můžete vidět, tady už mám zblázněný foťák. Vysunul se mi sice automaticky blesk, ale že by blesknul to ne..

27 komentářů :

  1. Odpovědi
    1. Súhlasím... Samozrejme, nie v zlom, ale myslím si, že k tak slávnostnému outfitu sa nehodí... :)

      Vymazat
  2. Krásný outfit! :)

    dominikasart.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní.... Moc ti to sluší..... :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný outfit , ty válenky k tomu vypadají hrozně , příjde mi , že ti celkem zkracují nohy. Ale přejezd to chápu , ale kdyby si s tím měla někam jít tak bych to nechápala :D Tam mašle ve vlasech je strašně roztomilá

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi pekné fotky! A tie vlasy!! :) Krása :))
    Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
  6. krásný, moc se mi šaty líbí a máš krásný uces! ..-) A to bydlíte v takové vile s obrazy? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný outfit a máš strašně hezky upravený vlasy! :) Štědrý den jsem si moc užila, jen je škoda, že to vždycky tak rychle uteče.. :D :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti to sluší, jsi krásná! :) A krásné fotky! Ta mašlička je roztomilá. A ještě víc než ty šaty se mi líbí ten kabát :)

    OdpovědětVymazat
  9. No u tve babicky doma bych se asi bala, vypada tovtam docela strasidelne. :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný outfit! :) A babička musí mít nádherný dům :)
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/12/vanocni-opi-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  11. Máš rodiče romy? :)

    OdpovědětVymazat
  12. krásny outfit :) do tých šiat som sa zamilovala :D Tá fotka čo sa ti zbláznil foťák vyzerá ako keby si bola duch :) Aj také staršie pozadie ( ak niekde na zámku) :D Vyzerá to ako naschvál :) Kým som si neprečítala ten popis, myslela som, že to bol zámer :D :D :D

    www.korytna.blogspot.sk :)

    OdpovědětVymazat
  13. krásná :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. V jaké velikosti je prosím kabátek? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si brala tu nejmenší - Sko :)

      Vymazat
  15. Moc krásný blog a moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  16. Nadherni outfit :O Boži fotky si nadherna :)

    OdpovědětVymazat