pondělí 29. prosince 2014

Sunny snow day

Krásný pondělní den přeji !
U nás na severu už se trochu ochladilo a proto už i trochu nasněžilo. Konečně to vypadá jako pravá zima, když je teď všechno hezky zahaleno v bílé barvě. 
Takže i já pro vás mám dnes zimně laděný outfit. Světlé barvy mám nejradši, proto jsem si moc oblíbila kombinaci tohohle béžového kabátku s válenkami ve stejné barvě. Taky jsem se konečně odvážila si vzít tuhle gumičku s velkou mašlí, kterou jsem dostala od Jitky, se kterou jsem dělala SWAP. Doplněk v podobě brýlí se mi dnes hodil a to rovnou na dvě věci. Zaprvé ochránil mé oči před sluníčkem a zadruhé, pěkně skryl můj nenalíčený obličej :D
Co mám na sobě?
svetr - Reserved
kabát - TADY
kabelka - Obag
legíny - TADY
válenky - TADY









18 komentářů :

  1. Pěkný outfit :) a mooc super kvalita fotek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kabát je krásnej :) a ta mašle ve vlasech je super, moc Ti to sluší Týny
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný outfit! :-) A ta mašle je nádherná i kabátek, akorát mě by asi byla zima kvůli tomu zapínání. :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Nejsem moc velka fanynka techto tašek, ale tys ji sladila proste krasne. Je to cele takove pohodove a jemne. Moc Ti to sluší!
    Mej se krasne!
    Gabi
    www.earringsonabook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný outfit, sluší ti to :) A taška se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadáš trošku jinak než obvykle. Ale sluší ti to, barvy jsou takové jemné a k tobě mi to opravdu sedí. :)
    Ta mašle vypadá pěkně, takže se ji vůbec neboj nosit! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Skombinovala si príjemné farby, v poslednom čase veľmi rada (a teda aj dosť často:-)) nosím sivé nohavice, takže ti tie tvoje nemôžem nepochváliť :) DAY BY DAY

    OdpovědětVymazat
  8. krásny outfit :O Pozývam vás na prebiehajucu giveaway :) http://korytna.blogspot.sk/2014/12/novorocna-giveaway.html :)

    OdpovědětVymazat
  9. vypadáš nádherně a kabátek je úplně perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělý outfit :) a ten kabát je nádherný!!

    OdpovědětVymazat
  11. Nadherna kombinacia :) Moc krasne si to zladila a nadhena si aj bez make up-u :)

    OdpovědětVymazat
  12. nádherný outfit, dokonale s k tobě hodí :)

    OdpovědětVymazat
  13. Hezký outfit :). Ten svetřík je krásný :)

    OdpovědětVymazat
  14. Krásný outfit, svetřík se mi líbí hodně..... :-) Obdivuju tě, že vydržíš chodit v takové zimě takhle nalehko, teda pokud to nebylo jen po dobu focení, já bych hned zmrzla :-D Bez mé péřovky neudělám z domu ani krok :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Týnuško, já si nemůžu pomoc, ale jsi moc krásná na videu, máš sympatickej hlas, krásný outfity a postavu, ale prostě nejsi fotogenická :(

    OdpovědětVymazat
  16. až na válenky,které moc nemusím jsi to sladila úžasně:)

    OdpovědětVymazat
  17. krásny outfit :)
    inak slnečné okuliare ti nemali čo skrývať, pretože si nádherná aj nenalíčená! :)

    OdpovědětVymazat