středa 10. prosince 2014

The dress finally arrived!

Krásný středeční den všem! ♥
Konečně dorazily ! Šaty, které jsem si objednala přes jednu z nejspolehlivějších kurýrních služeb jako je UPS, konečně dorazily. Měla jsem totiž velký problém je vyzvednout, když se mili pánové neuráčili zavolat a jezdili ke mně v 11 hodin dopoledne, kdy logicky není nikdo doma. Už mi je málem poslali zpět, kdybych jim tam nezavolala. Největší štěstí je to, že mi dokonce i skvěle sedí a jsem z nich naprosto nadšená. Objednávala jsem velikost S a myslím že padnou skvěle, až na celkem hluboký výstřih, který si raději nechám trochu zašít :D Cedulek si prosím nevšímejte. Nadšená jsem si je oblékla a hned se v nich musela vyfotit. Navíc se tam musí nechat, kdybych měla v plánu je reklamovat, takže je tam pro jistotu ještě mám.
Na závěr bych se ještě chtěla zeptat na váš názor. Šatičky mi přijdou hodně jednoduché, tak jsem to i chtěla, ale přeci jenom bych v pase, kde je šev, nechala našít nějaký zlatý řetízek nebo pásek. Co myslíte?




22 komentářů :

  1. Řekla bych, že výstřih je v pohodě, čekala jsem ho horší, ale možná ho vidím z blbého úhlu...jinak jsou šaty krásné!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, vybrala sis krásné šaty :) Barva je naprosto nádherná a neskutečně Ti sluší :) Ale souhlasím s tebou, ten výstřih bych si taky trochu zašít nechala ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem rozhodně pro zlatý řetízkový pásek do pasu! :-) Jinak jsou šaty moc krásné.

    OdpovědětVymazat
  4. Na poslednej foto výstrih nevyzerá moc dobre, na foto predošlej je to ok :) určite ho treba zmenšiť, nakoľko takýto typ šiat je pre ženy s väčším a pevným poprsím, máloktorá si to môže dovoliť, inak farba veľmi príjemna a určite pristanú :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem pro zlatý tenoučký pásek a zašití výstřihu, jinak šaty vypadají božsky a ta mentolová barva ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  6. Proč, mám takový pocit, že přispíváš na blog jen, když se potřebuješ pochlubit? Je to škoda, ráda jsem tě sledovala i četla, ale promiň poslední dobou to stojí za nic...

    OdpovědětVymazat
  7. Jinak barva šatů ti sluší a na zádech jsou krásně řešené o tom žádná, ale zepředu to není žádný zázrak..upřímně si myslím, že tě zbytečně rozšiřují, což je škoda, protože si hubeňounká..no snad je dáš dohromady..pásek bude určitě fajn ;)

    OdpovědětVymazat
  8. šaty jsou pěkně řešené zezadu , ale zepředu se mi moc nelíbí :/ . Ale barvička ti moc sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Záda mají řešené skvěle, barva taky krásná... ale jinak nic moc... pásek dej určitě, velký krásný drdol by se hodil a do nej něco a budeš kočka. Celkově jsem si myslela že vybereš něco více zajímavého ...ale i tak budeš urcite krasna a bude Ti to slušet.

    OdpovědětVymazat
  10. Barvička je krásná, zezadu úžasné, zepředu mi přijde, že ti trošičku nesedí, ale jinak jsou krásné :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  11. Nějaký pásek by byl určitě super:)
    Šaty jsou krásné a hrozně v tom krásně vynikáš, připadáš mi strašně elegantní:)
    Ze zadu jsou hrozně pěkné, jak to tam mají překřížené:)
    Dělají ti krásnou postavu a dobře ti padnou:) určitě skvělý výběr a ten výstřih bych si trošku zašila ale není to tak hrozné :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ta barva se mi líbí, ale ten střih zepředu ne :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  13. Náhodou, celkem dobré :) není to teda uplně moje barva, ale sluší ti to a je to dost odvážné :)

    http://fashion-lists.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Líbí se mi jejich střih i barva, ale zdají se mi hrozně laciný. Ten materiál se mi zdá, jako kdyby to sešili z první látky co měli po ruce..

    OdpovědětVymazat
  15. Hrozně moc se mi líbí ta barvička! Sluší ti, moc! S nějakým zlatým možná stříbrným páskem budou určitě ještě hezčí! :)

    http://blogilateskaty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Šaty jsou krásné, souhlasím s tím pásečkem, to budou ještě hezčí! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Nadherne a tebe pasuju si v nich krasna a ten opasok to nadherne doplni

    OdpovědětVymazat
  18. perfektní barva! Na svůj maturitní ples jsem si vybrala šaty v podobné barvě :)

    OdpovědětVymazat
  19. Šatičky jsou užasný, výstřih bych nechala je tak akorát a k tomu nějaký zlatý,hubený řetízek a bude to bomba. :-)
    http://elizabethrobin.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. zezadu jsou pěkné i barvička ale mě se takové řešení vepředu nelíbí :/

    OdpovědětVymazat
  21. Kdy máš ples? :)

    OdpovědětVymazat