úterý 9. prosince 2014

The old ones

Doufám, že máte překrásné úterý !
Zjistila jsem, že mám v iPhonu ještě nějaké fotky, které jsem vám plánovala ukázat. Sice už s tou kvalitou nejsem vůbec spokojená, protože mě rozmazlila ta zrcadlovka, ale i tak jsem vám chtěla ukázat tenhle outfit. Je totiž teď jeden z mých nejoblíbenějších ! Fotky vznikly v naší oblíbené restauraci i s bowlingem, kde mají ty nejlepší dobroty, mňam ! ♥
Co mám na sobě?
kabát - F&F
kabelka - Obag
svetr - Rosewe
legíny - leginy.cz
boty - ??? (bohužel už si nepamatuji)








20 komentářů :

  1. Sluší Ti to :) Máš krásnej svetr Týny. Jé na bowling bych hned taky šla :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. ta kabelka je úžasnááá <3 moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásny blog a inšpirácie :)

    http://www.myeslifestyle.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. super outfit : bunda krásná úplně boží,svetr úžasnej , legíny skvělé na zimu a podzim , boty mám stejné , kabelka u mě nic moc ale k outfitu se hodila :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten svetřík mě zaujal už na videu, ale na tobě je ještě hezčí, moc ti to sluší ! :)
    Coffee with milk and two sugars

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsi tak strašně sympatická a milá! :))
    Mám stejné legíny ze stejného e-shopu, ovšem musím uznat, že tobě seknout víc. :D :) Jelikož jsem blondýnka a navíc bílá jak stěna, musím k tomu mít vždy aspoň černý svetr, jinak vypadám podle mamky jak "vyblitina" :D:D. Obdivuji, jak perfektně dokážeš kombinovat oblečení. :)
    http://todayfluffycookie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná a dokonale sladěná jako vždy.... :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný outfit :)
    Na našem blogu probíhá vánoční giveaway, budeme rádi když se připojíte.
    http://svetkossmetiky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Ten svetr je nádherný, ale nejvíce se mi líbí kabát u nás ho bohužel v Tescu v oddělení F&F nemají :(

    OdpovědětVymazat
  10. Moc Ti to sluší, a máš parádní svetr! :)

    http://fashion-lists.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Uzasny sveter velmi sa mi pacia tie ozdoby na ramenach a tebe to pasuje.

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné fotečky ^_^ Budu ráda, když se juknete i na můj blogík
    my--infinit.blog.cz

    Jinak máš úžasnej blog! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tynus ty jsi romka? Nebo jaké jsi národnosti?:)

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj musím ti říct že máš skvijelej vkus a výbornej blog a videa... nechápu lidi co ti lezou do soukromí

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj musím ti říct že máš skvijelej vkus a výbornej blog a videa... nechápu lidi co ti lezou do soukromí

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj musím ti říct že máš skvijelej vkus a výbornej blog a videa... nechápu lidi co ti lezou do soukromí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hej prpč to píšeš 2krát

      Vymazat