pátek 12. prosince 2014

Treat yourself

Krásný páteční den !
Máme konec hektického týdne, což je určitě skvělá zpráva. Je ale potřeba, se za odvedenou práci odměnit a proč ne právě teď? Pokud milujete kosmetiku Sleek jako já, určitě by vás tohle mohlo zajímat. No a nebo to taky bude dobrý tip na dárek, pro nějakou milovnici této kosmetiky :)

Chtěla bych vám totiž představit novinku - multifunkční paletku, kde najdete jak stíny na oči, tak i dvě tvářenky. Myslím, že je to skvělá volba na cesty ! O pigmentaci snad ani není potřeba se u produktů Sleek bavit. Stránka befabulous.cz tuhle paletku jako jedna z prvních nabízí.

No a pokud raději nosíte rtěnky, i tady pro vás mám tip. Tím je tento krásně vínový odstín - Mystic 783. Hodně lidí mi tuhle rtěnku chválí a myslím, že na zimu je zrovna tento odstín ideální.



11 komentářů :

  1. Retenka ma uplne mega dobru barvu :) Pekny članok :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj :)
    Od Sleeku (zatím) nic nemám, ale ta rtěnka vypadá vážně nádherně.. asi neodolám a podívám se po ní :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ten ruz je uzastny. Urcite sa pozrem na tu stranku

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasná barvička rtěnky, Sleek je prostě peckovní :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  5. Paletka vypadá opravdu nádherně a i ta rtěnka je krásná :) Jinak moc chválím nový vzhled blogu, ten zimní design se mi moc líbí :)

    Makeup Revolution + 2x Giveaway

    OdpovědětVymazat
  6. Ta paletka vypadá fakt dokonale :-) :-)
    Jinak, moc se mi líbí ty sněhové vločky, co ti tu jako padají..... :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  7. ta paletka je krásná! Sleek miluji a mám s ním jen pozitivní zkušenosti :)

    OdpovědětVymazat
  8. No ta rtěnka ♥ Ale i paletka :). A moc pěkný nový vzhled, ty padající vločky jsou pěkný
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat