pondělí 15. prosince 2014

Winter essentials

Přeji krásný start do nového týdne ! ♥
Dnešní článek bude obsahovat trochu více fotek, ale mě teď hrozně baví fotit a učit se fotit s mou novou zrcadlovkou. Takže snad vám to nevadí. Ale k tématu článku ! Chtěla bych vám ukázat takové mé "essentials", které mi v období Vánoc, ale i celkově v zimě nesmí chybět.
A jaké jsou ty vaše?
1. Teplé ponožky (nejlépe s krásným vzorem, jako tyto nové z eBay)

2. Bonbony na bolení v krku. Upřímně ani nevím, jestli jsou tyhle přímo na bolení v krku, ale pro mě jsou jako zázrak !
3. Svíčky a to všude ! Miluji tu pohodu a vůni při zapálení a samozřejmě je to skvělá dekorace.



4. Vánoční světýlka. Tak bez nich by to asi nešlo. Kdo nemá v pokoji světýlka, jakoby neslavil Vánoce. No dobře, to už je přehnané :D
5. A spousty dalších vánočně laděných dekorací.
6. Teplé pletené svetříky.
7. Sledování vánočních videí od mých oblíbených youtuberek s horkým čajem ve vánočním hrnečku a vánočkou bez rozinek.

16 komentářů :

  1. Moc pěkné fotky :) Ten obal je sladkej

    OdpovědětVymazat
  2. krásný článek, asi ho také udělám! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky vypadají krásně. Hrozně se mi líbí ty svíčky. Kde si prosím koupila ty bonbony? :)
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
  4. Ponožky a svetielka ♥ A kryt na mobil máš chutný :3

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne fotky ! Sviečky a ponožky by som hneď brala ♥

    Srdečne ťa pozývam na *GIVEAWAY*

    OdpovědětVymazat
  6. Totálně miluju svíčky pálíme je s mamkou jak divé :D :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ty ponožky a kryt jsou strašně cute! :3 a S těmi svíčkami jsme na tom stejně, jsem naprostý blázen do svíček :D

    OdpovědětVymazat
  8. úplne krásny článok s krásnou atomsférou :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky :) Ponožky na Ebay mě nikdy hledat nenapadlo, sakra! Nutně potřebuju větší zásobu svých zimních vánočních ponožek :) ... Jinak se svíčkami naprosto souhlasím, jsem na ně přímo úchylná :)

    New in: November 2014

    OdpovědětVymazat
  10. Vánočka bez rozinek, to je moje :D rozinky ve vánočce mi připomínají mouchy :D

    OdpovědětVymazat
  11. Páni.. Tu Vánočku bych si opravdu dala!
    A ty ponožky jsou hrozně moc roztomilý. :33 :)
    Jinak moc krásné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Cut<333 ty ponožky takový podobný jsem koupila mamce na Vánoce

    OdpovědětVymazat
  13. Ty ponožtičky jsou strašně cute :3 Vážně se mi hoodně líbí :)

    OdpovědětVymazat
  14. Aj ja milujem sviecky,bez nich by neboli Vianoce

    OdpovědětVymazat