čtvrtek 11. prosince 2014

Wishlist w/ vinted.cz

Přeji pohodový čtvrteční večer ! ♥Jak už jste si určitě všimly, všude se to hemží různými wishlisty, které nenápadně nabádají potenciální Ježíšky a Santy, aby nám něco z nich nadělili pod stromeček. Já pro vás mám tentokrát wishlist, který jsem celý sestavila z věcí, které jsem našla na vinted.cz a které by mi teda vážně nevadilo dostat. Jsou sice z druhé ruky, ale o to přijatelnější cena pro Ježíška bude :)

Pokud by se vám některá z věcí líbila, připojila jsem i odkazy, aby jste si je mohli pěkně dohledat :) Stačí kliknout na zvýrazněné jméno věci.
1. Klobouček - Já se do klobouků zamilovala a podobný vlastním, jen v jiné barvě. Takže tento by se mi pěkně hodil do sbírky.
2. Polokozačky - Tak tyhle botičky mě hned na první pohled okouzlily ! Jednoduchá černá barva, lakované špičky a paty a navíc detaily v mé oblíbené zlaté. Jen škoda že ve velikosti 40 bych se svojí skřítčí velikostí 36/35 plavala.
3. Šedý svetřík - Svetrů není nikdy dost a tenhle bych do své sbírky velmi ráda uvítala. Moc se mi líbí detail flitrů a jakoby vykukující košile.
4. Meruňkový svetr - Tak takový svetřík v krásné meruňkové barvě ještě nevlastním. No řekněte, dá se odolat tak krásné barvičce?
5. Náhrdelník - Nějaká ta bižuterie nesmí chybět. Na svetrech by krásně takový masivnější náhrdelník vynikl. Moc se mi líbí jeho neutrální barvy.

9 komentářů :

  1. Nádherné věci za přijatelnou cenu! :) také by mi nevadilo je dostat:3

    OdpovědětVymazat
  2. Musím říct, že všechny věci jsou moc pěkný :) Nejvíc se mi líbí ten náhrdelník
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké věci :-) Nejvíc se mi líbí ty boty a meruňkový svetr :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty polokozačky prodavaji v Liberci asi za 249korun :) a maji všechny velikosti. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Super a hlavně originální wishlist :) Je fakt, že na Vinted se dají najít vážně super kousky :)

    Makeup Revolution - Konečně u nás! + 2x Giveaway

    OdpovědětVymazat
  6. pěkné věci :) hlavně ty svetry jsou super :)

    http://fashion-lists.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Ty boty jsou boží! klobouček mám podobný z Lindexu. www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Samé super věci a pokud jde o ty botičky, tak třeba v Plzni je mají u Vietnamců za 440 Kč v každé velikosti :) Tak zkus nějaké Vietnamce u Vás :)

    OdpovědětVymazat