úterý 27. ledna 2015

All in one brand !

Krásný úterní den !
Dnes mám pro vás outfit, který je sestavený téměř celý z jednoho jediného eshopu a tím je Choies. Od blogerek i youtuberek už tenhle slavný čínský eshop určitě musíte znát a já se přiznám, že jsem si ho také oblíbila. Udělala jsem objednávku a až když jsem balíček rozbalila a vše zkusila na sobě, zjistila jsem, že jsem si vlastně koupila celý outfit :D
Taky někdy nosíte outfit, který máte poskládaný pouze z kousků jedné značky?
Co mám na sobě?
klobouk - TADY
šála - TADY
kabátek - TADY
mikina - TADY
kalhoty - TADY
válenky - TADY







15 komentářů :

  1. Hrozně se mi líbí ta šála. Jak koukám tak tenhle typ má čím dál víc lidí a je opravdu slušivá, asi bych se po ní taky měla podívat! =D
    Btw. na té čtvrté fotce jsi kouzelná:)**

    OdpovědětVymazat
  2. Ten kabátek a šála jsou boží! :-) ty leginy se mi moc nelibí, ale jinak to je hezky outfit a pěkně skombinovaný :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Vidím, že často nakupuješ v zahraničních eshopech, nechystáš se o tom napsat článek či video? :)
    http://svetkossmetiky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzerá to super :) až na trie zvláštne diery ako keby vystrihnuté nožnicami sa mi všetko páči :)



    OdpovědětVymazat
  5. Krásny outfit, pekne zladeny, šal je dokonaly, musim si aj ja uz nejaky kupit..:-) Len sa mi nepači ten klobuk, neviem mu prist na chuť..:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Šála s kabátkem jsou úžasné! Krásně k sobě ladí! Ostatní bych si na sebe ale asi nevzala:/ Klobouky nejsou zdaleka můj styl, děravé kalhoty taktéž a mikina je na mě až moc světlá:) Ale strašně se mi líbí 3 fotka která na mě působí tak zvláštně a přitom úžasně!:)
    http://www.letsspeakwithchrisdoke.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti to sluší Týnuš :) ta šála je skvělá!

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ty si tak jednoduchá! Čo je s tebou ved si bola vždy plná života a tvojimi outfitmi som sa stale inšpirovala... A teraz mi prides dost unavená. Neber si to zle ale rob so sebou niečo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja mám taký istý dojem. Pôsobíš akosi smutne.

      Vymazat
  9. Kabátek a mikina se mi hrozně moc líbí :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný outfit! Šála s kloboučkem jsou TOP :))

    OdpovědětVymazat
  11. Super outfit, možná ty díry na těch kalhotách jsou na mě nezvykle nahoře, ale celkově se mi to moc líbí :)

    Zdravě krásná pleť s tónovacími krémy a nejen jimi...

    OdpovědětVymazat
  12. ta bunda je opravdu skvělá !:)

    OdpovědětVymazat
  13. Jsem unešená hlavně z toho klobouku! Je krásný ♥
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat