pondělí 12. ledna 2015

Favourite jacket

Krásný pondělní den !
Po tomto teplém víkendu už asi ve většině měst nezbylo moc památky po sněhu. Ani u nás na severu to není jinak a proto komu se po něm stýská, přináším fotky ještě z doby, kdy u nás bylo sněhu až až a teploměr celkem nízko pod nulou. Proto jsem zvolila tu nejteplejší a nejmilovanější bundu, kterou jsem si nedávnou koupila v Zaře. Když jsem si jí na sebe poprvé oblékla, byla to láska na první pohled ! A protože nemám ráda šeď a černotu v ulicích, okořenila to trochou barvy v podobě mé oblíbené vínové aneb burgundy. Mojí lásku Obag už asi znáte a holinky, které jsou pro mě do téhle mokré sezóny nejlepší volba.
Kde seženeš stejné kousky?
bunda - Zara
šála - C&A
kabelka - Obag
legíny - TallyWeijl
holinky - TheAdressIdea






28 komentářů :

  1. Jee tolik sněhu :) Pěkné fotky, sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, Týnko ;)
    Sluší ti to! :)
    www.lucieruzickova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší ti to, máš to moc pěkně sladěné! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Týno,
    páteční? je pondělí, ale to nevadí
    www.knizniblogspot.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé děkuji za upozornění ! :D Už jsem to opravila :)

      Vymazat
  5. ahoj :) Paradne fotky. Ako vidím už máš blesk asi opravený :)

    www.korytna.blogspot.sk :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a bohužel nemám. Stále mi to blbne tím způsobem, že se třeba blesk otevře ale nebleskne nebo bleskne moc brzy nebo pozdě. Takže tohle jsou jen ty fotky, kdy blesknul včas :D

      Vymazat
  6. Téda takového sněhu, to u nás už to bohužel všechno slezlo a fouká už jen ten ošklivý ledový vítr:(
    Ta bunda ze Zary nemá chybu!♥

    OdpovědětVymazat
  7. Omlouvám se za hloupou otázku, ale nenaprší/nenasněží ti do té kabelky? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani ne, ale dá se dokoupit látkový vnitřek se zapínám na zip, který si plánuji v nejbližší době pořídit :)
      http://www.obag.cz/vnitrni-taska

      Vymazat
  8. Krásný outfit, tehle se fakt povedl! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Super outfit, moc ti sluší :) jak se mi Obag dřív vůbec nelíbila, začínám jí díky tobě přicházet na chuť :)

    Spotřebováno - Prosinec 2014

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se taky zezačátku vůbec nelíbila, ale teď už bych jí nedala z ruky, hlavně i díky té kvalitě a bytelnosti ! :)

      Vymazat
    2. Já jí asi nakonec fakt neodolám, je vážně parádní :)

      Vymazat
  10. Moc hezký outfit :) Docela mě štve, že sníh vydržel tak krátkou dobu :(

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkný outfit, Týni.... :-) Sluší ti to :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkné :)

    http://fashion-lists.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ta obag je prostě úžasná! Moc ti to sluší :)
    http://elsatheeagle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Bundičku už jsem viděla ve videu :) je úžasná, ale já jsem spíš na delší kabáty, jinak by mi asi umrzly nohy :D :)

    OdpovědětVymazat
  15. Týnko, jakou máš barvu Obag? :) Chtěla bych si ji objednat a ta tvá mi přijde dost univerzální ale nejsem si uplně jistá tou barvou :) Děkuju moc :)

    OdpovědětVymazat
  16. máš super zadek na poslední fotce! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maš moc krasny fotky (promin za chyby)

      Vymazat