pondělí 19. ledna 2015

New EOS products

Krásný start do nového týdne !
Dnes tu pro vás mám menší recenzi na pár produktů, které mi přišly ze stránky myeos.cz. Jak možná víte, balzámy od EOSu už jsem si dávno moc oblíbila a vlastním už 4. Tentokrát jsem se ale rozhodla vyzkoušet i další produkty, které značka nabízí. Pokud vás zajímá jaké, čtěte dále. :)

 Jako první tu máme krém na holení. Hned po přičichnutí jsem ucítila nádhernou vůni, která ale zůstane i na vaší pokožce po smytí, což je za mě určitě velké plus. Lze použít jak při holení na sucho tak i na mokro a navíc krásně hydratuje, takže po holení máte pokožku nejen krásně hladkou ale i hydratovanou.


 Další tu mám tělové mléko, které opět nádherně voní ! Od krému asi každý očekáváme hydrataci, což tento krém splňuje a navíc se celkem rychle vsákne do pokožky a nechá ji příjemně hydratovanou a voňavou. Je z 97% přírodní, hypoalergenní, neobsahuje parabeny a není testován na zvířátkách.

 Poslední tu jsou krémy na ruce. Plní stejnou práci jako již výše zmiňované mléko, nádherně voní a všechny další pozitivní věci, které se jich týkají, jsem raději vyfotila, abych je tu všechny nemusela vypisovat. Jsou napsané na zadní straně obalu a je jich opravdu požehnaně. Takže když je používáte, máte alespoň dobrý pocit, jak zdravou a nechemickou věc používáte.

 Abych to shrnula, z objednávky na stránce myeos.cz jsem velice nadšená. Všechny produkty teď plně využívám a až mi dojdou, rozhodně plánuji rozšířit sbírku o další vůně ! A co vy, vlastníte něco, nebo si plánujete pořídit? :)

18 komentářů :

  1. Mohu se zeptat máš tyto věci jako spolupráci nebo sis je obědnávala? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měl/a jsi na mysli objednávala? :)

      Vymazat
    2. No né asi.......

      Vymazat
    3. Týno promin ale ona se jenom slušně zeptala, musíš hned takhle dělat chytrou? Jsi fakt asi jak svoje mladší sestra která takhle mluví ve videích... asi to máte v rodině :-D Mohla jsi jí odpovědět a né jí hned opravovat, koukala jsem na tvé videa ráda, ale příjde mi, že ted už máš fakt nos hodně nahoru.

      Vymazat
    4. Jen jsem slečnu opravila, nevidím na tom nic špatného :) Já se taky občas překlepnu a hned se nevztekám, ale jsem naopak ráda, že mě někdo upozornil. Takže nechápu co z toho tady děláš za komedii..

      Vymazat
    5. pořád jsi neodpověděla

      Vymazat
    6. Ahoj super videá ��

      Vymazat
    7. Ahoj tynis máš supr dělo videa a velice ráda se na ně divám.
      A teď pro autory těch komentářu kde na tynis utočí: tak za 1. Velice si hrajete na bůh ví co ,že uplně moc ji to nandávate a přitom..... Za 2. Nauč te se aspoň hatovat ,protože to co píšete jsou totalní sračky a jde poznat že ji jen závidí te ! Za 3. Aspoň nebuď te takový zbabělci a napište tam aspoň to debilni jméno a neschovavejte se za anonymitou.. Určite to není jen můj nazor ;-)

      Vymazat
  2. Ahoj :) takhle na fotkách vypadají ještě lépe než na videu, jen jsem tedy na youtubu chvíli koukala na tvar toho krému na ruce :D, až teprve tady jsem zjistila, jak to vlastně funguje. Rozhodně pěkný článek a pěkné video :)
    Paulie´s Love & Life

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí tvar toho krému a lákámě i tělové mléko, když má to super dávkování :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj chtěla bych se tě zeptat na pár věcí! V kosmetice jsem takový začátečník a je mi teprve 11 let, takže ani kosmetiku moc nepoužívám!
    Tady je pár otázek:
    1.Na co se používá tělové mléko?
    2.Je nějaký rozdíl mezi pleťovém a tělovém mléku?
    3.Poradíš mi prosím nějaký odličovat se kterým bych se vlezla do100Kč! DĚKUJI
    4.Řekni prosím pár nějakých stránek, kde hledat kvalitní parfémy? DĚKUJI
    5.K čemu slouží suchý šampon? Jak se nanáší?

    Jinak- Jsi skvělá youtuberka! Mám tě moc ráda!

    Máš domácího mazlíka?

    Děkuji za odpovědi!
    Tvoje odběratelka Eliška!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky když jsem začínala, tak jsem nevěděla, co se na co používá :)
      Tělové mléko je na hydrataci celého těla, pleťové mléko je speciální na obličej, např. je šetrnější k pokožce obličeje narozdíl od tělového, odličovače od Nivey se většinou vejdou do 100vky, parfémy jsou dobrý na parfums.cz, suchý šampon je na použití ve dnech, kdy si nemůžeš umýt vlasy, ale nedoporučuje se používat jako úplnou náhradu za mytí vlasů.
      http://sophiefashion.webnode.cz

      Vymazat
  5. Týni, ty víš jak člověka navnadit. Včera mi došel z e-shopu balzamusa set čtyř balzámů eos a já teď uvažuju, že udělám nákup jejich dalších produktů :-D :-D Ten holící krém mě hodně zaujal.... Ale to vlastně všechno :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Mě tedy Eos nikdy moc nelákal, ani ty pěkné obaly, spíš mě po shlédnutí videa zaujalo složení, možná tomu dám šanci :)

    Janina z Blogopisu

    OdpovědětVymazat
  7. Sakra, jak tak koukám na ty nádherné fotky a čtu tvůj článek, tak si na myeos.cz rozhodně taky musím něco objednat :)

    Avene a La Roche Posay aneb.... na skok v lékárně

    OdpovědětVymazat
  8. Tak na stránku sa určite pozriem ! Super produkty jeden eos balzám už mám ale rada by som vyskúšala aj iné produkty :)

    OdpovědětVymazat
  9. jo z myeos si hned jeden objednám.

    OdpovědětVymazat