pondělí 16. února 2015

♥ Love is everywhere + tip to magazine ♥

Krásný start do nového týdne !
Jak jste si užili víkend a v něm probíhající svátek zamilovaných-Valentýn? Někdo ho slaví, někdo ne, ale já svátky slavím ráda a je mi jedno, že to není český svátek. Samozřejmě si lásku dokazujeme každý den, ale ne každý den je příležitost dostat kytku že? :) A pokud jste sami, proč si neudělat radost sama sobě? Já si udělala radost svým oblíbeným časopisem, v kterém navíc byly i dva dárky. 

Časopis obsahuje lak od Rimmelu z řady 60 seconds a to buď ve světlém perleťově růžovém odstínu a nebo jsem zahlídla ještě variantu v tmavě fialové barvě. Jako další březnové číslo ELLE obsahuje olejovou péči pro všechny typy vlasů od značky Kérastase, tak jsem na něj zvědavá.


 Maminky a moje krásné valentýnské květinky.


9 komentářů :

  1. Dostaly jste krásné kytičky :) Já zrovna včera na tu Elle koukala a u nás teda měli dárek peelingový sprchový gel od Bourjois
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. tá sviečka je krásna!
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Tynko, strasne moc te prosim, napises nazvy prvnich dvou pisnicek z tveho posledniho videa (lookbook)? Strasne se mi libi!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné kytičky jste dostaly :-)

    OdpovědětVymazat
  5. ten olejíček je skvělý, mám to velké balení, dostala jsem jej před dvěma lety k vánocům, ale strašně si ho šetřím, takže tam mám ještě půlku :D

    OdpovědětVymazat