úterý 24. února 2015

Yellow cardigan

Krásný úterní den !
Už se nám pomalu ale jistě blíží jaro. Je to cítit ve vzduchu a dokonce už nám začaly růst i sněženky. Proto pro vás mám dnes jarně laděný outfit. Nejvíce ho asi prosvítil žlutý cardigan, který jsem si hned moc oblíbila, protože je navíc i krásně teplý, takže v pomalu odcházející zimě mě hezky zahřeje. Zbytek už jsem nechala v neutrálních barvách a doplnila náhrdelníkem s kytičkami.
Už se také tak těšíte, až definitivně sleze všechen sníh a začne být pravé jaro? :)
Co mám na sobě?
náhrdelník - TADY
cardigan - TADY
košile - Aliexpress
legíny - TADY
lodičky - CCC



13 komentářů :

  1. Moc ti to sluší :) Tahle žlutá barvička je skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné, sluší ti to! Ty lodičky jsou super! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Někde jsem četla, že barva letošního jara je žlutá :) pěkný outfit, Týnko :)


    Janina z Blogopisu

    OdpovědětVymazat
  4. Ty lodičky jsou krásný, tak si chci pořídit :) Sluší Ti to Týny
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. v tom úvode *19 years old a *which love :)

    OdpovědětVymazat
  6. Čím dál tím víc začínám uvažovat o nějakém žlutém kousku na jaro, nikdy jsem tu barvu nějak nemusela, ale poslední dobou mě to k ní táhne :) Sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný outfit a fantastické lodičky, přesně takové sháním :)

    Giveaway - I love...Cosmetics

    OdpovědětVymazat
  8. Strašně moc ti to sluší, ale co se mi opravdu moc líbí jsou ty lodičky.. prostě wow:O♥

    http://monniegawlasova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Týnko, máš krásný blog! Narazila jsem na tebe náhodou na youtube a ztvrdla jsem poměrně dlouho u tvých videí:D achjo. Plánuješ jít dál studovat VŠ, obor, který studuješ na střední nebo sáhneš po něčem jiném? Fandím ti!:) Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  10. ahoj máš strašně hezkej blog, já z blogem začínám ale chtěla bych ho mít jako ty, prosím podíváš se tam
    http://blogofadel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat