pondělí 9. března 2015

Grey hat & sweater

Pěkné pondělí všem !
Po krásném slunečném víkendu tu máme opět start do nového pracovního týdne. Proto se snažím být i trochu produktivní a přidat sem zase nový článek. Tentokrát pro vás mám outfit s mým oblíbeným svetříkem a čepicí. Obojí v šedé barvě, což je moje celkem oblíbená barva.
A co vy, máte rádi šedou barvu? :)
Co mám na sobě?
čepice: Cropp Town
bunda: Zara
svetřík: TADY
legíny: TADY
boty: Baťa





20 komentářů :

  1. Ten svetrík je úplne bonbový :O A tie boty tiež !!! :) Veľmi pekné fotky :)

    www.korytna.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. pekný outfit :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší TI to moc Týny :) Já si zrovna minulý týden koupila šedé tílko se zdobením + šedý cardigan :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle outfit Ti moc sluší Týnuš, vypadáš úplně jinak v téhle pohodě, než v eleganci :)
    Skvělé!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc super outfit ;) Šedou mám celkem ráda, dá se hezky kombinovat :) A ty fotky jsou na hodně hezkým místě(u těch dveří myslím-to je v Liberci?) :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) A v dalších fotkách je za mnou velký nápis Plaza Liberec, takže ano, je to focené vše v Liberci.

      Vymazat
  6. Dokonalý outfit Týno :) Já dřív nemohla šedou ani vystát a teď musím přiznat, že jsem jí přišla na chuť a už i letos jsem si koupila pár nových šedých kousků :)

    Giveway: I Love... Cosmetics!

    OdpovědětVymazat
  7. ty botky jsou skvělé! :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Týnko, krásný outfit:) jsi úžasná!:) Ráda se divám na tvoje videa a sleduji tvoje články na blogu:) Jen tak dál!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Šedou barvu mám ráda, ale nesmí jí být moc :) Poslední dobou ulítávám spíš na nude :)
    Máš krásný design blogu :) Já design prostě vytvořit nedokážu, asi nejsem machr přes grafiku a počítače :D

    http://blondie-michelle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Moc se mi líbí ten svetr a čepička je taky super, moc ti to sluší :)
    oung, wild and free

    OdpovědětVymazat
  11. Ty jsi smazala můj komentář? Nevím, z jakého důvodu ale je to tvoje věc, ikdyž mi je to docela líto Týnuš...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žádný komentář jsem nemazala a ani se mi neobjevil :) Budu ráda, když mi ho napíšeš znovu.

      Vymazat
  12. Tak to je divný a už jsem se i docela divila ale napsala jsem ti už dávněji a odpovídala jsem ti na ten komentář, co jsi mi psala na blogu, vlastně tehdy k tomu článku, kde jsem tě uvedla k plesové sezoně :) Já jsem totiž strašně moc ráda, že jsi mi napsala, že ti to udělalo radost a vůbec jsem nečekala, že na ten článek náhodně narazíš, nebo na něj nějak přijdeš :) Jsem tedy moc šťastná, že sis ho všimla. Jsi moje inspirace ale to už možná víš :) Psala jsem ti jednou na ask :* Pořád tě sleduji a miluji tvá videjka, tvůj styl a prostě tvou celou osobnost :) A nemáš samozřejmě zač :*

    OdpovědětVymazat
  13. Kdy máš maturák? :)

    OdpovědětVymazat
  14. si veľmi sympatické dievča s veľmi dobrý vkusom :)

    http://miskaholla.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  15. veľmi pekný jednoduchý outfit :) pristane ti to :)
    http://ladyminimalism.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  16. Krásný outfit :D

    OdpovědětVymazat