úterý 14. dubna 2015

Army coat

Krásný úterní den !
Dnes jsem se rozhodla zkombinovat outfit pro mě s celkem netradičním kouskem a to kabátkem ve stylu army. Když jsem ho ukazovala ve videu, moc lidem se nelíbil a dokonce dostal označení "frak pro vodníka", což mě pobavilo :D Mě se na první pohled nejdřív taky nelíbil, ale myslím, že zas tak hrozný není. A co na něj říkáte vy? :)
Co mám na sobě?
kabátek: Romwe
triko: Gate
legíny: TallyWeijl
boty: Converse





12 komentářů :

  1. Když tobě by slušel i pytel od brambor, tak co čekáš, že napíšu =D
    Ale tady ti to vážně moc sluší! :)**

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi hezká ale nauč se snášet kritiku a shoď svoje ego, nejsi hvězda Internetu ani jinde tím, že si nakoupíš malovátka a oblíkneš nový věci. Klára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No na tvé ego nemám :) Říkat cizímu člověku co má a nemá dělat bych si netroufla.

      Vymazat
  3. Krasny kabatik :) cela krasna :)

    OdpovědětVymazat
  4. Předposlední fotka je super! :) Super nový design, povedené:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ve videu se mi kabátek upřímně taky nelíbil, ale reálně na Tobě je to jiná :) Sluší Ti to

    OdpovědětVymazat
  6. Tie legíny vyzerajú super :) Krásna farba ... Kabát je pekný, no nie je to môj štýl ale tebe sa krásne hodí !!! :)

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Mě se ten outfit líbí moc. Sluší Ti to, Týnko. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný outfit Týno, moc ti to sluší :)

    New in: March 2015

    OdpovědětVymazat
  9. No co víc říct outfit super,ty jsi super��+jsi furt krásná a pěkně se usmíváš

    OdpovědětVymazat
  10. Sice už pozdě ale i tak. Ten outfit je krásnej :) A strašně se mi líbí ta kombinace těch barev :)

    OdpovědětVymazat