úterý 21. dubna 2015

Hello spring !

Krásný jarní den !
Konečně k nám definitivně dorazilo jaro, všechno krásně kvete a další sněhová nadílka nás čeká snad až za rok. Proto jsem se vydala fotit outfit na naší pěkně rozkvetlou jarní zahrádku. Rozkvetlá ale byla nejen naše zahrada, ale i moje nová košile, plná barevných kvítků ! Dokonce i na kapse od bundy, mám menší zahrádku z blyštivých kamínků. Ani boty jsem nezvolila obyčejné, ale neonově růžové aby pěkně podtrhovaly celý outfit.
Co mám na sobě?
bunda: Walktrendy
košile: Walktrendy
kalhoty: Topshop
boty: Deichmann





12 komentářů :

  1. a já si vždycky myslela že jaro začíná v březnu nevím jak ty ;) ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Asi záleží na počasí. Když budeš mít v březnu tuny sněhu, tak zřejmě nebudeš jásat že Hello spring... Achjo...

      Vymazat
  2. tie fotky sú krásne a tie boty :O Kúkám s otvorenou pusou :O parádne ...

    www.aduliksun.blogspot.sk :)

    OdpovědětVymazat
  3. bunda nemá chybu..pekný outfit :)

    http://fashion-and-beauty-diary.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný outfit Týno, moc ti sluší a hlavně: moc se mi tvůj styl líbí :)

    Možná jsem se tak narodila... a možná taky ne.... aneb Maybelline ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Boty příšerný ...a ta bunda zmačkaná katastrofa ...

    OdpovědětVymazat
  6. Cely outfit je nadherny :)
    Si v tom velmi pekna

    OdpovědětVymazat
  7. Tenisky mají skvělou barvu :)

    OdpovědětVymazat
  8. ty si celá krásna :))

    https://miskaholla.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Nádhera!!! :D a ta příroda :O

    OdpovědětVymazat
  10. krásný outfit, moc ti to sluší ♥
    http://inspirationbypett.blog.cz/

    OdpovědětVymazat