pátek 17. dubna 2015

Skirt for poppy doll

Krásný pátek všem ! ♥
Jaro je tu, pomaličku se nám otepluje. Proto konečně můžu přidat tenhle outfit se sukýnkou, který je ale focený už dávno, kdy ještě zas takové teplo nebylo. Do sukýnky jsem se opravdu zamilovala, protože podobnou ještě nevlastním. Má krásnou neobvyklou hráškovou barvu a je z materiálu, který bych přirovnala k neoprenu, takže hezky drží "nafouklý" tvar. Takže sluníčko sviť, ať jí můžu nosit častěji ! :)
Co mám na sobě?
klobouk: Choies
náhrdelník: TallyWeijl
triko: TADY
sukně: Choies
lodičky: Choies







15 komentářů :

  1. Vypadá to nádherně, ta sukně, boty, klobouček- všechno je tip ťop. Sekne Ti to!
    Měj se fajn!
    G.
    www.earringsonabook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. nádherný a outfit, kéž by takhle hezky chodilo oblékáno víc slečen :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera, úplně mi spadla brada! Nádherně zkombinováno. Tleskám. .)

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle je fakt boží outfit, máš podle něj vlastně nakreslenou i tu svou podobiznu :) Na sukni už se na Choies dívám, moc ráda bych nějakou takovou barevnější, která právě drží ten nafouklý tvar, na jaro měla!

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné, krásko!!!

    www.littleann5.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Sukýnka a náhrdelník se mi moc líbí :) A hrozně Ti ten klobouk sluší

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné, úžasné, skvělé, božské. Úplně se tu nad tím tvým outfitem rozplývám:) Lépe si to nakombinovat už nemohla:)
    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  8. Ta sukně je úplně top.. Nutně takovou potřebuju :D

    http://theveronicaa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Vážně ti to sekne, taky bych se chtěla takto oblékat:)

    OdpovědětVymazat
  10. Tahle kombinace je boží a nejlepší ze všech outfitů! Asi jsem se zamilovala <3

    OdpovědětVymazat
  11. Tohle je naprosto nádherný❤️.. Nemám slov 😮💕

    OdpovědětVymazat
  12. Tak tohle je opravdu nádherný. Konečně můžu přidat komentář k tomuto skvělému outfitu. Předtím mi to totiž nešlo. Naprosto nádherný opravdu moc moc moc povedený outfit.

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Je to bomba :O moc se mi ten styl a prostě celá kombinace líbí :)) možná se nechám inspirovat

    OdpovědětVymazat