čtvrtek 14. května 2015

Blue rhythm

Krásný jarní den ! ♥
Mám tu pro vás další jarní outfit. Pro toho, kdo viděl můj jarní lookbook na youtube to sice nebude novinka, ale myslím, že se najdou i někteří, kteří ho neviděli nebo mají radši i obrázkovou formu outfitu. Dnes to bude v podobném smyslu jako předchozí outfit. Opět květovaná košile, bílé kalhoty a výrazné barvy. Všechno tohle podle mě k jaru patří a tohle je i o něco více elegantní.
Co mám na sobě?
blazer: Dressgal
košile: Dresslink
kalhoty: Sheinside
lodičky: Humanic (Never 2 Hot)





16 komentářů :

  1. To sako je krásne :) a tie lodičky :O

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Týnko, moc Ti to sluší :) Ty lodičky jsou krásný

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásný outfit Týno, sluší ti to. A jak vidím ty kalhoty, tak si říkám, že je asi nutně potřebuju :)

    Zaměřeno na: ASTOR + Giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Týno, moc pěkný outfit akorát pod tu košili bych si vzala nějakou košilku nebo tělové tílko.
    Kája

    OdpovědětVymazat
  6. Týno, moc ti to sluší a kousky se mi líbí, ale celkový dojem podle mého hrozně ničí to, že jsou košile a sako tak pokrčené. :(

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti to sluší, hlavně ty lodičky jsou boží :)
    High Heels & the City

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj,už jsem ti psala na YouTube, ale nedostalo se mi odpovědi, tak píšu sem. V jednom tvém videu jsem tě viděla mluvit o Obag (už nevím jaké to bylo video). Přemýšlela jsem o koupi této kabelky, ale chtěla bych se na něco zeptat. Ve videu si vychvalovala ty poutka (jako provazy nabo co..:)) a chci se teda zeptat, jestli z těch poutek nepadají něco jako třísky nebo něco a jestli to neškrábe do ruky.? A taky, to tělo kabelky je ohebné nebo na tvrdo a jdá se lehce omýt? Jsou uvnitř nějaké kapsy(nebo uvnitř té tašky, která se dokupuje dovnitř) nebo je to něco jako přehrabovák? :D Děkuji za odpovědi :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene z potka určitě žádné třísky nepadají, nejsou přece ze dřeva :) Je to jakoby klasický provaz a v rukou je příjemný, nedře ani nic podobného. Tělo kabelky je z pevnější gumy, takže hezky drží tvar a ano, jde snadno omýt :) Pokud si zakoupíš samotné tělo kabelky, tam žádné kapsy nejsou, ale pokud dokoupíš vnitřní tašku, tam jsou na každé straně kapsičky. Snad jsem ti trochu pomohla :)

      Vymazat
    2. Děkuju moc! Nemůžu se totiž podívat do obchodu na živo někde v Praze a tak jsem se rozhodla pro internet, ale tam jsem zas tu kabelku neměla v ruce. Takže díky! :)

      Vymazat
  9. Ta košile s tím sakem je teda fakt šílená :/ za 1. to vypadá jako kdyby si to právě vytáhla nějakému zvířátku z tlamy a za 2. oboje vypadá už na dálku nekvalitně a špatně střižené. Vím, že máš ráda asi hodně oblečení, ale ty dvoje sandálky na podpatky jak si ukazovala teď ve vidue - než aby sis koupila nějaké pěkné v Aldo nebo třeba v Zaře tak si je objednáš někde z těch eshopů a už na té kameře jde vidět, jak mají dost špatně lepenou podrážku (vlní se) a jak mají špatně střiženou klenbu nohy (palce ti trčí ven). Nevím, na modním pekle mají pravdu, že se nejspíše ještě hledáš a nevíš ještě co ti sluší. Je to škoda, protože jsi sympatická slečna, ale komentáře 13slečen na instagramu (viz komenty typu "budeme kamarádky"), asku či youtube tě jako bloggerku a youtuberku poměrně dosti degradují. Valná většina slečen, které tě sledují jsou pod hranicí 16 let, protože nejspíše působíš dětsky a tak slečny v tvém věku raději sledují youtuberky typu Getthelouk nebo Luxylady. Neber to prosím jako hate, doufám, že se jednou dostaneš do stádia kdy se budeš vyjadřovat více seriózněji a tvůj vzhled bude působit "luxusněji" co se týče oblečení. Ale to třeba poznáš až nastoupíš na VŠ a rozhlídneš se kolem sebe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za názor :) Ráda si za kvalitní věci připlatím, ale hodně věci střídám a třeba za sandálky, kterou vezmu párkrát na sebe určitě nechci utrácet větší sumu. A tahle to je s většinou věcí, které si kupuji na internetu. Naopak za zimní bundu v Zaře, jsem klidně několik tisíc utratila. Co se týče věku mých odběratelek, asi tě překvapí fakt, že největší procento slečen, které mě sledují, jsou ve věku od 18 do 25 let, podle statistiky mého kanálu na youtube :)

      Vymazat
  10. Ahoj Týnuš je to pěkný outfit,nejvíce se mi líbí 2 fotka

    OdpovědětVymazat
  11. Mám jen jeden dotaz :) Proč děláš video, proč nekupovat fejky, když sama vlastníš fake kabelky LV? :D Docela ironické, ne?

    OdpovědětVymazat