čtvrtek 18. června 2015

Pink harem pants

Krásný čtvrteční den!
Musím říct, že mám moc ráda vzdušné a lehké kalhoty. Jsou skvělé právě do tohoto počasí, kdy není až takové teplo na holé nohy a přitom se nechcete pařit v džínách. Dnes jsem zkombinovala tyto saténové v krásné jemné růžové barvě. Crop topy se teď hodně nosí, ale na mě to bylo až moc odhalené kůže, takže jsem ještě přehodila kimono. Tohle je taky krásně vzdušné a navíc má krásný květinkový potisk. Abych celkovému outfitu dodala elegantnější look, sandálky na podpatku byla jasná volba. Tyhle jsou navíc skvěle pohodlné !
P.S. Snad jste se nelekli mého nenalíčeného obličeje :)
Co mám na sobě?
kimono: Romwe
crop top: Persunmall
kalhoty: Persunmall
sandálky: Choies






17 komentářů :

  1. Už ve videu byly tvoje pózy i outfit skvělý! super! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, fakt skvělý outfit :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, to je super..tyhle světlé bavy jsou stejně nejlepší:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jeden z mých nejoblíbenějších outfitů u Tebe. Úplně naprostá pecka Kristýnko!♥

    OdpovědětVymazat
  5. krásne tričko :) Pekné fotky ...

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Wow! Naprosto úžasná. Ten top a kimono :)

    www.blogbycathy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. skvelý outfit :) tie sandále sú super :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mám jen jeden dotaz :) Proč děláš video, proč nekupovat fejky, když sama vlastníš fake kabelky LV? :D Docela ironické, ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žádnou už nevlastním :) A myslím, že právě proto, že jsem s fejky měla zkušenost, vím moc dobře, proč je nekupovat.

      Vymazat
    2. To je jedině dobře, chválím, že si na ně změnila názor :)

      Vymazat
  9. krásny outfit :)

    http://fashion-and-beauty-diary.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Ty kalhoty vypadají nejvíc pohodlně! :) A jsou skvělé ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Kromě skvělého outfitu...jako vždy... máš naprosto krásně udělané vlasy!!! Hrozně ti to sluší! :-)

    http://fashionblogbyann.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherný Outfit i účes ;-) jsi skvělá

    OdpovědětVymazat
  13. Opravdu skvěle sladěný outfit! Fotka je jako z modního katalogu :-)

    OdpovědětVymazat